streda, septembra 21, 2011

Naprieč knižným vesmírom #3

Hra, ktorá zabíja...
Je to len pár dní čo je na slovenskom trhu kniha Erebos od rakúskej autorky - Ursuly Poznanski. Ide o vzrušujúci thriller, ktorý realisticky odhaľuje temnú stránku počítačových hier, ktoré si často mladí ľudia zamenia s realitou. Na záver malá zaujímavosť-  Erebos je starogrécky boh temna. :) Objednať si ju môžte TU :)


Triler, pri ktorom vám v žilách tuhne krv…
Erebos je počítačová hra s prísnymi pravidlami.

Toho, kto ich poruší, čaká krutý trest alebo… smrť.
Erebos však dokáže splniť aj najtajnejšie priania.
Ako je možné, že hra o každom všetko vie?
Čo vlastne Erebos chce?

V zajatí snov?
Najväčší obrázok výrobku V zajatí snov – PrecitnutieV zajatí snov je nová knižná séria, ktorá sa v posledných dňoch objavila i na Slovensku. Autorkou je Lisa McMann a námet na trilógiu Dream Catcher získala vďaka svojmu snu, v ktorom vnikla do sna svojho manžela. Knižku si môžte objednať priamo na stránkach vydavateľstva Fragment a to TU :)

Sedemnásťročná Janie sa noc čo noc dostáva do cudzích snov, ktoré odhaľujú odvrátenú stránku ľudského života. Janie sa nemôže nikomu zdôveriť - neuverili by jej a mysleli by si, že sa zbláznila. A tak žije so svojou schopnosťou ako s prekliatím, ktoré nedokáže ovládať. Raz sa Janie prepadne do nočnej mory, z ktorej jej stuhne krv v žilách - prvý raz nezostáva v niečej zvrátenej duši len pozorovateľkou, ale stáva sa aj účastníčkou...

Čo robiť ak sa 2 významné body vášho života zrazia?
Ty proti mne je ďalšou knihou od Jenny Downhamovej. Jej prvotinou je knižka Skôr než zomriem. A ako sa dalo očakávať - opäť si berie do rany reálny príbeh a vôbec nie jednoduchú tému. Knižka vychádza už 6. októbra a to vo vydavateľstve Ikar. Knihu si môžte predobjednať TU

Ak niekto ublíži tvojej sestre 
a si aspoň trochu chlap, 
pomstíš sa, 
však?
Keď Mikeyho sestra vyhlási, že ju napadol chlapec, jeho svet sa začne rozsypávať.
Ak tvojho brata
obvinia zo závažného 
zločinu, no tvrdí, že to nespravil, obhájiš ho,
či nie?
Keď z trestného činu obvinia Ellinho brata, jej svet sa začne rozuzľovať.
Keď sa Mikey a Ellie zoznámia, zrazia sa dva svety...

Ja, knihy, blog a okolitý svet
Mám toho poslednú dobu v škole veľa. A to ešte ani nie je koniec septembra! Dnes sme akurát písali celoročku z minulého roku - konkrétne z literatúry. A verte či nie, ale z diela, ktoré som vôbec nečítala, som toho napísala oveľa viac ako pri tom, ktoré som čítala :D A čo je na tom všetkom najhoršie, som prechladnutá! Bolí ma hrdlo, hlava, soplím a ledva žijem. Pevne verím, že to čoskoro prejde, pretože nemám ani najmenšiu chuť všetko neskôr dobiehať. Čo sa týka kníh - stále čítam Blood Red Road a nadávam na to, že nemôžem čítať ďalej kvôli hlúpej škole! :D

P.S.: Och! Aby som nezabudla - dnes mi prišli knižky! Wither a Bloodlines. Kto sa teší so mnou? ;D



2 komentáre:

  1. You Against Me bylo fantastickééééééééééééé!!! Krom originálu si určitě koupím i české vydání! Bože, doufám, že bude mít SK obálku, je skvělá!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ejha, to You against me si už musím prečítať.^^ Mne tiež prišlo Bloodlines, tuším včera alebo predvčerom. A na Dreamcatcher sa tiež chcem mrknúť...^^

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)