piatok, septembra 23, 2011

The favorite one #2

Toto meme usporadúva SUE (@Dark Angel Soul) :)

V čom spočíva?
Každý piatok siahnete po knihe, ktorú práve čítate a vyberiete si jednu obľúbenú postavu :)


Rules of AttractionKniha: Rules of Attraction
Autor: Simone Elkeles

Anotácia (môj voľný preklad): Keď sa Carlos Fuentes vráti do Ameriky po tom ako rok žil v Mexiku, nechce žiadnu časť života svojho staršieho brata, Alexa, ktorý mu vybavil miesto na strednej škole v Coloráde. Carlos má rád žiť svoj život na hrane a chce si vybrať svoju vlastná cestu – tak ako Alex. Potom sa stretáva s Kiarou Westfordovou. Nehovorí veľa a je vystrašená z Carlosových divokých spôsobov. Ako spoznávajú jeden druhého, Carlos predpokladá, že si Kiara myslí, že je preňho príliš dobrá a odmieta pripustiť, že by mohla byť stále s ním. Ale sám čoskoro zistí, že byť samým sebou je práve to, čo Kiara potrebuje. 


Postava: Kiara

Prečo?
Kiaru som si obľúbila hneď od prvej strany, na ktorej sa objavila. Musím sa priznať, že súhlasím so Syki (@Knižní doupě), ktorá by sa s Kiarou rada priatelila, pokiaľ by šlo o skutočnú osobu. Kiare je totiž vo svojej podstate to správne dievča, ktoré vie čo chce, má rada určité veci, má svoje koníčky a pri tom neprestáva byť ženou. Možno sa to na prvých stránkach nezdá, ale opak je pravdou. Škoda, že takých Kiár v živote nestretnem veľa :)


3 komentáre:

  1. Počkaj, ty čítaš Rules of Attraction? Prečo si nezačala 1. časťou Perfect Chemistry?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Simi ospravedlnujem sa ti :) jasne že meme je určené na piatok, ani sama neviem prečo som ti povedala že je určené na sobotu :) ale shame on me pretože vlastné meme zanedbávam :) ale som rada, že aspon niekto sa don zapojil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ivi: No už som ti to vysvetlila ;D Toť moja logika :D

    Sue: To vôbec nevadí :) Občas sa to stane každému a i ja vlastné meme občas zanedbám. Nie vždy je čas a chuť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)