štvrtok, septembra 22, 2011

Fall in love... #16

Môj 16. príspevok do môjho meme Fall in love :)

Blood Red Road (Dustlands, #1)Autor: Moira Young
Kniha: Blood Red Road
Zamilovaný pár: Saba ♥ Jack
Typ lásky: odmietavá, skutočná
Prečo som si vybrala práve tento pár: Pretože žeriem Jacka, Sabu by som najradšej nakopala a keď ich spojím dokopy = jeden dokonalý celok ♥
Môj názor, moje pocity: Ja na Sabinom mieste Jacka zožeriem od lásky! No okey, to by som neurobila, ale minimálne by som sa mu hodila okolo krku. Je to úžasný hrdina a vnáša do celého príbehu dávku radosti a svetla :) Úplný opak Saby v niektorých smeroch.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)