štvrtok, septembra 01, 2011

Fall in love... #15


Lover Eternal (Black Dagger Brotherhood, #2)Autor: J.R. Ward
Kniha: 
Lover Eternal (Black Dagger Brotherhood #2)
Zamilovaný pár: Mary ♥ Rhage
Typ lásky: vášnivá, jedinečná, pravá
Prečo som si vybrala tento pár: Rhagea milujem. Mary je neskutočne sympatická. A ich láska je nádherná. Ani sa nečudujem, že Rhagov netvor si Mary tiež zamiloval - na to, čím si prešla, je to neskutočne silná osoba.
Môj názor, moje pocity: Ich spoločné scény som si vždy užívala. A i keď to celé dopadlo šťastne. nechcela by som si prejsť tým, čim si prešla Mary... muselo to byť neskutočne ťažké. Láska bola požehnaním. Pre oboch z nich :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)