štvrtok, septembra 15, 2011

Birthday Giveaway (16.9. – 16.10.2011)


Áááá je tu sľúbená giveaway! Ešte na začiatku mesiaca, konkrétne 3. septembra, som oslávila svojich 16. Dlho som premýšľala nad tým, ako to na blogu osláviť a rozhodla som sa usporiadať giveaway.

A čo je v hre?

Slovenské vydanie prvej časti série Sary Shepard - Pretty Little Liars, ktorá u nás vyšla pod názvom MALÉ KLAMÁRKY.
WoW! Súťaž o PLL v slovenčine?! 
Teraz zopár dôležitých vecí, ktoré by ste mali vedieť pred zapojením sa do giveaway:
-         súťaže sa môžu zúčastniť čitatelia môjho blogu zo Slovenska i z Českej republiky, dúfam, že som vás tým potešila =)
-         aby ste sa mohli zapojiť, musíte vyplniť súťažný formulár, na ktorý nájdete link trošičku nižšie
-         ak máte menej ako 13 rokov, môžte sa zúčastniť len so súhlasom rodičov
-         súťaž začína 16.9. o polnoci a končí 16.10. o 23:59
-         výherca bude jeden a bude náhodne vybraný pomocou random.org, krátko na to ho kontaktujem e-mailom, výherca má 48 hodín na odpoveď, inak vylosujem niekoho iného
-         možnosť extra vstupov
-         veľa šťastia! =)

10 komentárov:

  1. Super giveaway! Určite sa zapojím. A všetko najlepšie! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. whoa parádní soutěž! tuhle knihu bych si moc chtěla přečíst :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetko najlepšie (oneskorene. i keď ti asi písala na fb, či?).:) Ja som už u teba knihu vyhrala & PLL vlastním v češtine, takže sa logicky nezapojím, ale ostatným držím palce, hehe.^^

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéj, na PLL si brousím zuby už delší dobu, tak se rozhodně zapojuji. A samozřejmě přeji všechno nejlepší! (mě taktéž čeká "sladkých" 16 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéé, na lhářky už se chystám už hrozně dlouho... takže děkuji za giveaway a všechno nejlepší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem za súťaž! eh v angličtine to znie lepšie so Thank you for the giveaway! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvělá GA :).. zkusím své štěstí :).. a děkuji za možnost se zúčastnit i z ČR! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvelá giveaway :) a aj keď oneskorene, všetko najlepšie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvelá súťaž...Idem skúsiť odoslať formulár...možno vyhrám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dobrý nápad... :) Sice pochybuju, že bych vyhrála, ale zkusím to... :D Za pokus nic nedám... :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)