streda, augusta 31, 2011

Waiting on Wednesday #6

Meme usporadúva Breaking the Spine a autorom tejto krásnej ikonky je vlastníčka blogu Extreme Reader Book Reviews :) Ide o môj piaty príspevok do tohto týždenného meme! :) Podstatou meme je uviesť knihu, ktorú si chcete prečítať. Je jedno, či je už na svete, alebo ešte len vyjde. Je to na vás! :)

THE ADORATION OF JENNA FOX
Mary E. Pearson

Sedemnásť ročná Jenna Fox sa práve prebudila z rok dlhej kómy – ako jej bolo povedané – a ešte stále sa spamätáva z hroznej nehody, ktorá ju spôsobila. Ale čo sa stalo pred tým? Dostala domáce videá zachytávajúce celý jej život, ktoré mali vznietiť iskru spomienok. Ale sú to skutočne jej spomienky? A prečo nikto z jej rodiny nehovorí o nehode? Jenna je stále viac zvedavá. Ale taktiež sa bojí toho, čo by mohla zistiť ak vôbec nájde odvahu klásť otázky. Čo sa stalo Jenne Foxovej? A kým je naozaj?

○○○

Recenziu Luu (TU) som si prečítala snáď 10x a vždy som po nej mala chuť pustiť sa do tejto knižky. Kvôli množstvu rozčítaných kníh som si však vždy povedala, že s čítaním počkám. Chystám sa však na ňu akonáhle zredukujem množstvo rozčítaných kníh na minimum a viete čo? Neskutočne sa na ňu teším! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)