streda, augusta 31, 2011

Top týždňa #9

A konečne prispievam i k téme NAJVÄČŠIE POTVORY. Toto meme usporadúva LUU (@Little Ramblings) a ja dnes prispievam do témy, s ktorou som pár týždňov pozadu :)

Dolores Umbridgeová (Harry Potter)
- na prvý pohľad také milé jemné žieňa, však? Stretnúť by som ju však jednoznačne nechcela. Tichá voda brehy myje... Rowlingová to vystihla.









Neferet (House of Night)
- kto by si bol pomyslela, že z našej milenej Neferet sa postupom času stane schizofrenik? Áno, je potvora... potvora, na ktorej sa vždy z chutí zasmejem. Kto je na tom podobne? :)







Pátračka (The Host)
- od prvej strany, na ktorej sa objavila, som je neznášala a zároveň milovala. Príbeh príjemne osviežovala a i keď som mala sto chutí ju nakopať do zadku, bolo mi trochu ľúto, ako skončila. Jej ľudská hostiteľka bola totiž oveľa horšie sústo na strávenie. Pátračka mala na svoje nálady dôvod... jej hostiteľka bola však šialená od prírody.





Nikolaos (Guilty Pleasures)
- jediné čo si pamätám je to, že som si ju predstavovala ako malú Kirsten Dunst a nemala ju vôbec láske. A na koľko to vyzerala? 12? 13? Tfuj! 





Dominga (The Laughing Corpse)
- toto bola Potvora s veľkým P. A ako krásne skončila, že? Anita, týmto činom u mňa vedieš, i keď to s tebou neskôr šlo dole vodou ;) 








Marcie Miller (Hush Hush)
- ide o typickú potvoru stredných škôl. Bude do vás zapárať, mať vždy navrch a nikto jej to nebude zazlievať, pretože vraj "ona na to má práva vzhľadom na jej postavenie" a podobné kecy. Ďalšia postava, ktorú som mala sto chutí nakopať do zadku. Bez debaty.




Prezidentka Coinová (Hunger Games)
- ženská obmena prezidenta Snowa? Hm, hm, hm... ak nie horšie :) 










Viktoria (Twilight)
- ja som jej fandila, neviem ako vy. Bella si zaslúžila preflieskať, možno by aspoň raz zavrela ústa. Taká sľubná postava... škoda jej, preškoda :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)