pondelok, augusta 22, 2011

Top týždňa #8

Toto úžasné meme usporadúva LUU :) Viac informácii nájdete TU. Téma tohto týždňa je - Knihy, ktoré by ste chceli prežiť ešte raz 

The DUFF (Designated Ugly Fat Friend)
The DUFF

- Kody Keplinger mala len 19 rokov, keď jej prvá knižka uzrela svetlo sveta. A verte či nie, ide o perfektný debut, ktorý neocení každý. Ja som sa z časti v knihe našla, i keď s problémami sa vždy popasujem trochu inak ako Bianca. Z náhleho popudu som sa do knihy pustila po druhý krát, ale prvý raz, je prvý raz. A viete čo? Aj tak som opäť nadšená a srdce mi trepoce od všetkých tých pocitov od hnevu, až po nadšenie.



Awaken
Awaken
- áno, knižka, ktorú som dočítala len nedávna a už mám sto chutí dať si repete. Niekto knihu miluje, niekto nenávidí a ja sa hrdo hlásim do tej prvej skupiny. Som neskutočne nadšená a opäť ide o knihu, ku ktorej sa ľudia stavajú značne skepticky. Škoda preškoda. 

P.S.: Nech je už jeseň budúceho roku... neviem sa dočkať pokračovania!



The Hunger Games (The Hunger Games, #1)The Hunger Games
- zapredala by som dušu za to, aby som túto knihu ešte len mala pred sebou. Skvelý príbeh, silné charaktery, ľahké čitateľnosť a akčnosť sršiaca z každej strany človeka nenechá chladným. A už vôbec nie mňa :)






Shadow Kiss (Vampire Academy, #3)Shadow Kiss (Vampire Academy #3)
- v prvom rade vysvetlenie, prečo som nevybrala prvý diel: Prvá časť je skvelá, súhlasím, ale autorka svojim spôsobom len rozkladá figúrky, s ktorými neskôr bude narábať. Pripravuje dejovú líniu, po ktorej budeme kráčať ďalšími piatimi dielmi. Najnezabudnuteľnejší diel je pre mňa zatiaľ ten tretí, pri ktorom by som rada opäť zažila ten prvotný pocit búšiaceho srdca a tichých modlitieb. 




Anna and the French Kiss

Anna and the French Kiss
- ach, St. Clair! Čo by som dala za to stretnúť ťa zas po prvý raz!







The Host
The Host
- moje prvé sci-fi! Bez debaty! A tak som si ho zamilovala... vážne neviem na čo Meyerová čakala, kým sa pustila do tohto veľdiela. Škoda, že toľko ľudí o ňom nemá ani poňatia. A to je to taká dobrá kniha! Čo by dobrá... perfektná! Ech... alebo to len ja som príliš nadšená?




Pride and Prejudice
Pride and Prejudice
- to prostredie. To obdobie. Pán Darcy. A k tomu pero Jane Austenovej a voilá... svetový bestseller. Jane je jedna z mála autoriek, ktoré by som chcela stretnúť. Škoda, že v tomto prípade ide o nemožný sen... alebo...? Nie, to bude len tým veľkým množstvom fantasy! ;D



 
The Thirteenth Tale

The Thirteenth Tale
- mám rada staré príbehy. Teda... tie, ktoré boli napísané v časoch minulých. A chýbal mi ten pocit, ktorý pri nich zažívam. Diane mi to však svojim Trinástym príbehom vynahradila. Opäť som mala pocit, že všetko je možné a to i v skutočnosti.




Devil in Winter (Wallflowers #3)
Devil in Winter
- mám rada príbehy Lisy Kleypas. Akokoľvek pri všetkých viem, že sa skončia "a žili šťastne až do smrti" - resp. inak - happy endom. Páči sa mi však, ako sa dokáže hrať so slovami a vytvárať v čitateľovi rôzne pocity. Jednoznačne jedna z mojich najobľúbenejších autoriek. A verte mi či nie... najradšej by som sa hodila Sebastianovi okolo krku. S Evie však tvoria nááádherný pár a rada by som ho ešte raz stretla prvý krát, pretože som všetky ich radosti a strasti prežívala celým svojim bytím.


Haunted (The Mediator, #5)

Haunted (Mediator #5)
- ide o môj najobľúbenejší diel z celej série o Susannah. Ach, Jesse. Ach, Paul. Už by som si mala dať pohov, čo myslíte? :D







1 komentár:

  1. Vybrala jsi knížky, které bych si hrozně moc chtěla přečíst. The DUFF, Awaken, Anna & The French Kiss... :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)