nedeľa, augusta 28, 2011

Posúď knihu podľa obalu #9

Môj 9. príspevok do meme, ktoré hosťuje SYKI (@Knižní doupě) :)

Autor: Jennifer Lynn Barnes
Kniha: Every Other Day
Obsah (môj voľný preklad):
Každý druhý deň je Kali D’Angelo normálne šestnásť ročné dievča. Chodí na verejnú stretnú školu. Je roztlieskavačkou. Človekom.

A každý deň medzi... je niečo úplne iné.

Aj keď vyzerá ako ona, dvadsať štyri hodín nad ňou prevezmú kontrolu dravé inštinkty a Kali sa stáva obávanou lovkyňou démonov s nepopierateľnou túžbou loviť, chytať do pascí a zabíjať zombie, pekelných psov a iné nadprirodzené bytosti. Kali nemá tušenia, prečo je taká, aká je, ale oddáva sa napriek tomu inštinktom. Aj keď to vláda považuje za environmentálny terorizmus.

Keď Kali spozoruje značku na chrbte populárneho dievčaťa školy, vie, že dievča je označené smrťou jedného z týchto tvorov. Kali má dvadsať štyri hodín, aby ju zachránila a, bohužiaľ, bude to musieť urobiť ako človek. S pomocou niekoľkých nových priateľov na seba Kali prevezme riziko, že jej ľudské telo možno neprežije... a dozvedá sa tajomstvo svojho záhadného stavu v tomto procese.

Názory ostatných: Kniha ešte nevyšla. Dočkáme sa jej až 27. decembra. Dokopy je na GR.com 20 hodnotení a z toho 12 recenzií, čo tipujem, nie sú všetky objektívne. No, uvidí sa, aký bude mať kniha úspech :)

Môj názor: Tá obálka je nádherná! To bol vlastne i dôvod, pre ktorý som sa registrovala na netgalley. Táto kniha. Jej obálka ma dostala do kolien a už sa len modliť, aby i kniha bola taká dobrá, ako na prvý pohľad vyzerá :)


1 komentár:

  1. Tak tá obálka naozaj vyzerá krásne. Len ten dej ma nejako neoslovil, škoda :(

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)