sobota, augusta 27, 2011

On My Wishlist #5


Toto meme usporadúva Book chick city :) Podstatou meme je každú sobotu uverejniť zopár kníh, na ktoré máte zálusk, inak povedané - radi by ste ich mali na poličke :) Možno ich už máte prečítané, možno ešte nevyšli a možno sú na literárnom poli už nejaký ten deň, týždeň, mesiac, rôčik... :)

Prvým titulom, ktorý chcem mať na poličke, je pokračovanie Nočného tieňu - PREKLIATIE VLKOV od Andrei Cremer. Prvá časť sa mi páčila a som zvedavá na pokračovanie. A úprimne? Neviem sa rozhodnúť, či som tím Ren, alebo Shay. Viem, čo ľuďom na Shayovi vadí, ale... ja ho vnímam trochu z iného uhla :)

Ďalšími knihami, ktoré by som chcela sú od Richelle Mead, ktorú väčšina z nás pozná hlavne ako autorku série Vampire Academy (teraz nedávno vyšla prvá časť spin-off série Bloodlines ;)). A je to séria SUKUBA, z ktorej v českom preklade zatiaľ vyšli dva diely a to TRÁPENÍ a NA VRCHOLU. VA je séria, ktorá na mňa urobila dojem. O tej viem s istotou, že ju dostanem na narodeniny. Pevne verím, že do konca roka si stihnem zadovážiť i tieto dva tituly.

Dnešné OMW je teda v znamení prekladov, ktorých na českú a slovenskú scénu /ech/ pribúda čoraz viac. Že by sa to konečne pohlo? :) Snáď ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)