sobota, augusta 20, 2011

On My Wishlist #4

Toto meme usporadúva Book chick city :) Podstatou meme je každú sobotu uverejniť zopár kníh, na ktoré máte zálusk, inak povedané - radi by ste ich mali na poličke :) Možno ich už máte prečítané, možno ešte nevyšli a možno sú na literárnom poli už nejaký ten deň, týždeň, mesiac, rôčik... :)

Blood Red Road (Dustlands, #1)Awaken

Blood Red Road je kniha, ktorú všetky ospevujú. Teda, nájdu sa i takí, ktorí voči nej majú výhrady, ale moje okolie voči nej má len slová chvály :D Som stále len na začiatku, ale už teraz sa mi pozdáva, o čom kniha je. Autorkou je Moira Young. A teraz čosi k druhej knihe, AWAKEN, ktorá jednoducho musí byť napísaná veľkým písmom. Autorkou je Katie Kacvinsky, ktorá ma presvedčila o svojom talente už od prvej strany. Rozumiem, čo sa niektorým na knihe nepáči, ale ide o dosť nedocenenú knihu, čo mi je ľúto. Ja sa však už trasiem na pokračovanie, ktoré má vyjsť budúci rok na jeseň. Dovtedy snáď Awaken už bude na mojej poličke a ak i nie, pevne verím, že sa čoskoro dostanem k re-readingu!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)