streda, augusta 31, 2011

My Week in Progress #4

Meme na stredu z dielne NIKKI FINN :)

Ktorá kniha, ktorú si nečítala, ťa zaujala na blogoch či na GoodReads?

Here Lies Bridget od Paige Harbison (viac).

Aký film si videla naposledy?

Janu Eyrovú. Najnovšiu :) A neskutočne sa mi to páčilo! :) Krása :)
 

Čím si si naposledy urobila radosť?

Volala som cez skype spolu s babs (čítaj bábz). Je to taká moja tajná grupa a neskutočne som sa zabavila :) Dúfam, že i to sa ráta ;D

Čo sa ti naposledy snívalo?

Spomínam si len na to, že som vytiahla zo skrinky asi 10 cm hrubú kôpku s 50 eurovkami. Škoda, že to bol len sen! :)

Aké motto, hláška či veta z knihy či internetu sa ti páčila za posledný týždeň najviac?

"Life is too short to say maybe." (Katie Kacvinsky - Awaken)


Môj preklad: „Život je príliš krátky, aby sme hovorili možno."

Tri veci, na ktoré máš práve teraz chuť?

Lízatko, čokoládovú zmrzlinu a zapekanku :)

Akú hudbu v týchto dňoch počúvaš?

No objavila som toho viac, ale naposledy mi vyhrávala A Fine Frenzy :)


Keby ťa celý svet teraz poslúchal, čo by si mu povedala?

Láska je možno len slovo, ale pocity sú skutočné.

Kedy si sa naposledy zo srdca zasmiala?

Na kamarátke :) Písala totiž, že si ide dať sunár... vysvitlo, že myslela na sucháre :D

Najbáječnejší počin / Najbáječnejšia vec celého týždňa?

Naučila som sa nebrať veci tak vážne :)

2 komentáre:

  1. Almost Lover je naprosto dokonalá písnička, už jsem ji pěknou chvilku neslyšela, tak dík za připomenutí :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)