streda, augusta 03, 2011

My Week in Progress #3

Meme na stredu z dielne NIKKI FINN :)

Ktorá kniha, ktorú si nečítala, ťa zaujala na blogoch či na GoodReads?

The Girl in the Steel Corset (Steampunk Chronicles #1) by Kady Cross.

Aký film si videla naposledy?

Premýšľam, premýšľam... ale pravdepodobne som tento týždeň nevidela žiaden.

Čím si si naposledy urobila radosť?

Kúpila som si Neskrotenú, v Tescu mali akciu na pár kníh. HoN síce nie je knižná séria, ktorá si zaslúži extrémnu pozornosť, ale toľko sa nasmejem pri máloktorých knihách. A plus, vraj ide o jednu z lepších častí série.

Čo sa ti naposledy snívalo?

Viem, že sa mi niečo snívalo, ale z neznámych dôvodov si nespomínam čo. Posledný čo si pamätám, súvisí s dvomi dobrými kamarátkami, s ktorými sme sa ešte nevideli. Obe boli u mňa, ale z neznámych dôvodov sme všetky boli malé a do večera vyrástli. Čerešničkou na torte bolo, že ich brat vzal autom domov, pretože som mu za to dala 10€. Auto však bolo z ničoho nič plné a ledva sme sa zmestili. Cestou sme v ňom však boli opäť len my tri a môj brat. Ach, tie moje sny!

Aké motto, hláška či veta z knihy či internetu sa ti páčila za posledný týždeň najviac?

"We read to know that we are not alone."  (C.S. Lewis)

Môj preklad: „Čítame, aby sme vedeli, že nie sme sami.“

Tri veci, na ktoré máš práve teraz chuť?

Lentilky, tiramisu a špagety.

Akú hudbu v týchto dňoch počúvaš?

Všetko možné. Poznáte však pesničku Skin od Rihanny? Nie? Ja ju milujem.

Keby ťa celý svet teraz poslúchal, čo by si mu povedala?

Život je na to, aby sme si splnili svoje sny. Tak sa nebojme ich prežiť.

Kedy si sa naposledy zo srdca zasmiala?

Na mojej neterke. Na tej sa nedá nesmiať. Bude mať budúci rok 2 roky a vždy sa musím zasmiať!

Najbáječnejší počin / Najbáječnejšia vec celého týždňa?

Prežila som =)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)