utorok, augusta 30, 2011

Giveaway o RC výtlačky kníh Som číslo štyri a Kacír - VÝSLEDKY

A máme tu koniec mojej historicky prvej Giveaway, v ktorej boli v hre RC výtlačky kníh Som číslo štyri a Kacír. Kto sa stalo víťazom?


Pri hre o knihy Som číslo štyri sa nazbieralo spolu 67 vstupov, pri čom víťazným vstupom je vstup číslo 62 :) RC výtlačok Som číslo štyri teda vyhráva DOMČO :)
Čo sa týka Kacíra - vstupov sa nazbieralo trošku menej a to 56. Víťazným je vstup číslo 12 a knižka poputuje domov SIMCSE.

Víťazov kontaktujem mailom, majú 48 hodín na odpoveď, inak vyžrebujem niekoho iného :) Knižky budem posielať budúci týždeň ;)

Chcela by som poďakovať všetkým za účasť a snáď sa tu stretneme opäť! :)

EDIT: Domčo sa mi neozval a bola som nútená vybrať nového výhercu pre knižku Som číslo 4. Random vybral číslo 17, pod ktorým sa skrýva Neliss "Nellie" Screamers :) Gratulujem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)