štvrtok, augusta 04, 2011

Fall in love... #14



Autor: Lisa Kleypas
Kniha: Devil in Winter (Wallflowers #3)

Zamilovaný pár: Evie ♥ Sebastian
Typ lásky: váhavá, vášnivá
Prečo som si vybrala tento pár: Milujem Lisu Kleypas a jej romance. Mojim najobľúbenejším párom z jej rôznych sérii sa však stala Evie so Sebastianom. Ich láska je nesprávna. Áno, nesprávna. Zamilujú sa do seba, i keď sú úplne odlišní, majú iné názory a každý túži po niečom inom. Predsa sa však ich cesty osudu spoja a vzplanie medzi nimi láska. A verte mi, ozaj je vášnivá! 
Môj názor, moje pocity: Sebastian srší aroganciou, sarkazmom a túžbou po slobode. Má povesť nemravníka a predsa si do jeho srdca Evie našla cestu, tak ako on do toho jej. Ani si neviete predstaviť, ako som sa pri čítaní vyžívala. Ale ak mám byť úprimná... neviem si predstaviť, že by som s mužom ako je Sebastian, mohla žiť =)




2 komentáre:

  1. Ano, tohle je jedna z mojich nejoblíbenějších od L. Kleypas. :))
    Sňatek z rozumu..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky můsím souhlasit celá série čekanek od L. Kleypas je velice dobrá..většině se líbí druhý díl, ale já si nemůžu pomoct třetí díl je daleko lepší...:)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)