nedeľa, júla 17, 2011

Zákusky, teplo a voda v bazéne... WTF?!


Ach jo...

Dva týždne prázdnin sú za nami a ja som dokopy nič neurobila. Prečítala som päť kníh, čo je na mňa dosť slabý výkon a neviem čo čítať ďalej. Áno, mala by som prečítať plno kníh, ale nejako na ne nemám chuť. Pustila som sa do Pretty Face od Mary Hogan, ale pravdepodobne sa pozriem na Babe in Boyland, na ktorú ma navnadila Syki už v minulosti, keď pre mňa čítanie v AJ bolo tabu.

Ale aspoň sa môžem pochváliť, že tento mesiac som prečítala viac kníh v AJ ako v SJ, i keď je ten rozdiel len jedna kniha. A čo! =D

A aby som nezabudla... začala som cvičiť ZUMBU! Síce ma z nej všetko bolí ako šľak, ale večne sa pri tom nasmejem a už som stihla zhodiť jedno kilo. Viem, že vás to nezaujíma, ale pokiaľ neviete ako zabiť voľný čas, zumba je určite niečo, čo zato stojí a plus, urobíte niečo i pre svoje zdravie. Ja sama nechodím nikam do mesta, pretože nemám dopravu, ale stiahla som si nejaké cvičenia z internetu a každý deň, raz alebo dvakrát, si zacvičím v obývačke. A určite to stojí za to, je to iné, ako aerobic, či klasické fitnes.

Ale späť ku knihám. Dnes som ich všetky musela poukladať do bedničiek, pretože sa mi ide prerábať izba. A poviem vám – bola to fuška! Pôjdu do dolného domčeka, kde máme odložené veci a mame chvíľu trvalo, kým ma presvedčila. Stále som jej hovorila o tom, ako je niekde vlhko a mohli by si to odniesť moje malé chúďatká. Budú však na stole, takže sa im nič nestane. Teda... pevne dúfam. Najobľúbenejšie kúsky som si nechala hore, resp. knihy, na ktoré sa v dohľadnej dobe chystám. Fúúú! To bude fuška všetky tie steny oškrabať... a to mám MALÚ IZBU!

6. augusta odchádzame do Čiech k maminej sestre. Vrátime sa 13. augusta, cca okolo obeda, takže tu články veľmi v tom období pribúdať nebudú. Viem, že to oznamujem predčasne, ale neviem, či ma vtedy napadne napísať článok o mojej neprítomnosti. Pevne verím, že sa mi z maminy podarí vycucnúť nejakú tú knižku, pretože ja nemám ani fuka =D

Plánujem menšiu giveaway, ešte však neviem kedy bude. Nad cenami stále rozmýšľam, som si istá len dvomi a premýšľam i nad treťou. Koncom augusta, alebo začiatkom septembra, by sa na blogu mali objaviť nejaké informácie, ktoré sa jej týkajú.

A čo vám poviem na koniec? Nemám poňatia! September sa nezadržateľne blíži a to i s mojimi 16. narodeninami, ktoré oslávim 3. septembra. Žeby tú giveaway urobím na počesť svojej šestnástky? Hm... nie je to zlý nápad. Mňa osobne však viac desí to, že má už len tri roky do maturít a musím sa odtiaľto pakovať (teda z domova) niekam na internát, kvôli vysokej škole. Áno, vcelku sa teším a viem, že skúšky nebudú slasť, ale z jednej strany som nadšená z toho, že odtiaľto vypadnem, z druhej však mám ešte sto chutí osláviť len svoje štvrté narodeniny a byť nadšená z lízanky (z tej som nadšená do dnes, ale tak... musím byť poetická).
 
K recenziám – pripravujem ich viacero... ale pri niektorých mi dochádzajú slová. Takže neviem či v budúcom týždni nejaká pribudne, ale bola by som rada, keby že nahodím aspoň jednu, či dve. Už mi tam stojí rozpísaná polovica a vždy začnem novú, pretože ja musím recenziu vysypať na jeden raz a nie sa s tým bavkať neviem koľko dní a obmieňať ten istý text. Tak mi prosím držte palce!

HA! A teraz som si uvedomila, že koniec mal byť už pred dvomi odsekmi, pretože som to sľubovala... tak ja padám čítať! Otázne je čo... Pretty face, či Babe in Boyland? Asi sa nechám opäť inšpirovať Syki. Tú zo mňa raz asi porazí... O=) 
 

4 komentáre:

  1. Syki z tebe určitě neporazí :D Já jenom budu ráda, když se ti to bude líbit. A kam jedete do těch Čech?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to som rada O=) =D No... teta býva v dedinke pri Plzni, ale tam strávime len jeden deň. Potom pôjdeme do jej penziónu, ale ten stále zabudnem kde je :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak Plzeň je na mě daleko, myslela jsem, že bych se třeba stavila kdyby to bylo poblíž.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pretty Face nie je moc dobré :) Číta sa to pekne, ale, to je asi tak, Američanka píše o živote v Európe :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)