pondelok, júla 04, 2011

Súťaž s Drbnou! + EDIT

Willinda si pre nás pripravila súťaž s Gossip Girl :) Ak by ste mali záujem zapojiť sa, klik TU :)

Willinda má svoj blog, My books - My loves, už dlhšiu dobu. Pokiaľ máte radi knihy, prídete si na svoje. Nájdete tam príspevky do rôznych meme i recenzie na knihy rôzneho druhu. Ja osobne milujem na každom jednom blogu Mesačnú chvastačku (je to vlastne obmena In My Mailbox - slovensko-česká verzia, ktorú hosťuje JUDIT ;) a tú nájdete TU.

Ak by ste chceli Willindu nájsť i niekde inde, jej twitter je @Willinda96, fan page na FB nájdete pod názvom My books - My loves. A aby som nezabudla, TU je príspevok, ktorý sa týka jej domácej knižnice, ktorý hosťuje Syki vo svojej rubrike Your Bookcase

Áno, to dievča s extrémne dlhým textom som ja O:-) :D

GOOD LUCK! :)

!!!EDIT!!!
A máme tu opäť jednu skvelú súťaž z tvorivej dielne mladej slovenskej blogerky, ktorá je otvorená tak ako pre nás zo Slovenska, tak i pre našich bratov a sestry z Čiech :) 
O samotnej súťaži sa dozviete viac TU. Prudent Wolf je už na knižno-filmovej slovenskej scéne dlhšiu dobu a na jej blogu (TU) nájdete recenzie na filmy i knihy, rôzne novinky z týchto svetov a aby som nezabudla - čo to o samotných autoroch.

Ďalšia giveaway je z dielne zahraničného blogu a je vytvorená na počesť stého následníka. V dnešnej dobe už má blog takmer 120 následníkov a kým sa tam pozriete, určite ich bude i viac.

Viac o giveaway nájdete TU. Book Addict je na knižnej scéne tiež dlhšiu dobu a na blogu nájdete rôzne recenzie na knihy (ktoré mňa osobne zaujímajú najviac :), príspevky do rôznych meme a viac :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)