nedeľa, júla 17, 2011

Posúď knihu podľa obalu #8

Pridávam svoj ôsmy príspevok do meme, ktoré usporadúva Syki - Posúď knihu podľa obalu :)
Autor: Jody Gehrman
Kniha: Babe in Boyland
Obsah (môj voľný preklad):
 
Keď stredoškoláčka Natalie – alebo doktorka Aphrodite, ako sama seba nazýva pri písaní stĺpčeka o vzťahu do školských novín – je obvinená z toho, že nevie nič o chlapcoch a dáva dievčatám zlé rady ohľadom vzťahov, rozhodne sa zistiť, čo si chlapci naozaj myslia a chcú. Ale chlapci v jej triede jej nedajú priame a vážne odpovede. Jediné riešenie? Maskovať sa ako chlapec a stráviť týždeň na Underwoodskej akadémii, súkromnej chlapčenskej škole v meste. Tam sa naučí mnohé o chlapcoch i dievčatách spôsobom, ktorý nikdy nečakala – hlavne keď sa zamiluje do svojho vysnívaného spolubývajúceho, Emilia. Ako mu má ukázať, že ho má rada bez toho, aby to zaťažilo jej prestrojenie?

Názory ostatných: Podobne, ako The DUFF, má i táto kniha rozporuplné reakcie. Väčšina kníh tohto typu ich vlastne má. Pre mňa však bol opäť spúšťací názor Syki. Už mám pocit, že som psychopat, keď ju tak večne potajomky sledujem O:-) :D
Môj názor: Obálka sa mi páči. Vystihuje príbeh a dokonca i pobaví. Neskutočne sa na knihu teším a vážne premýšľam, že všetko rozčítané pozatváram a pustím sa do tohto. Snáď budem nadšená tak ako pri The DUFF, i keď kniha vlastne rieši niečo úplne iné. Alebo ani nie? Ktovie... :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)