nedeľa, júla 10, 2011

Posúď knihu podľa obalu #7

Pridávam svoj siedmy príspevok do meme, ktoré usporadúva Syki - Posúď knihu podľa obalu :)
Autor: Kody Keplinger
Kniha: The DUFF
Obsah (môj voľný preklad):
 
Sedemnásť ročná Bianca Piper je cynická a lojálna a ani zďaleka si nemyslí, že je najkrajšou zo svojich priateliek. Je taktiež príliš inteligentná nato, aby podľahla šarmu nečestného školského sukničkára Wesleyho Rusha. V skutočnosti ho Bianca nenávidí. A keď jej dá prezývku „the DUFF“, hodí mu svoju colu do tváre. 

Ale teraz veci nie sú také dobré ani doma a Bianca potrebuje rozptýlenie. Skončilo to bozkávaním Wesleyho. Horšie je to, že sa jej to páči. Túžba po úniku spôsobí, že sa Bianca vrhne do bližšieho vzťahu so svojim nepriateľom s prínosom.

Všetko šlo dole vodou. Ukazuje sa, že Wesley nie je taký zlý poslucháč a jeho život sa tiež celkom skazil. Bianca si zrazu s úplnou hrôzou uvedomí, že má slabosť pre chlapca, o ktorom si myslela, že ho nenávidí viac ako kohokoľvek iného.

Názory ostatných: Niektorí sú maximálne nadšení, iní menej. Hodnotenie na GoodReads je tesne pod 4*, čo je veľmi dobré :) 

Môj názor: Viete čo ma presvedčilo, aby som nad touto knihou uvažovala? Sykina recenzia! :) Áno, tak to je! :) Obálka nie je práve najlepšia, ale ani najhoršia. Určite po knihe raz siahnem :) A pevne verím, že čoskoro! :)
 

1 komentár:

  1. Takže jsem tě přesvědčila já, jo? :D Jsem ráda, že jsi nebyla zklamaná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)