sobota, júla 30, 2011

On My Wishlist #3

Toto meme usporadúva Book chick city :) Podstatou meme je každú sobotu uverejniť zopár kníh, na ktoré máte zálusk, inak povedané - radi by ste ich mali na poličke :) Možno ich už máte prečítané, možno ešte nevyšli a možno sú na literárnom poli už nejaký ten deň, týždeň, mesiac, rôčik... :)


Tak po týchto dvoch knihách neskutočne túžim. The DUFF (recenzia) som už síce prečítala, ale som pevne rozhodnutá mať ju na poličke. Shut Out naopak ešte ani nevyšlo, ale dočkáme sa jej behom septembra (hm... urobím si darček k narodeninám?). Autorkou oboch kníh je Kody Keplinger. A zaujímavosťou je, že knihu The DUFF začala písať ešte na strednej škole.

Na koniec pridávam titul, ktorý je neskutočne podceňovaný. Nečítala som ho, ale všetky tie negatívne recenzie mi povedali, že nejde o práve obľúbenú knihu medzi čitateľmi. Nečudujem sa. Téma je dosť... ehm... krutá, keď sa nad tým zamyslíme. Napriek tomu sa Bumped radí medzi knihy, ktoré chcem na poličke mať. Megan McCafferty nám poskytla pohľad na budúcnosť, ktorá sa bohužiaľ, môže odohrať. Nie nutne, ale človek nikdy nevie. A možno to je dôvod, prečo si ju chcem prečítať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)