streda, júla 27, 2011

My Week in Progress #2


Meme na stredu z dielne NIKKI FINN :)

Ktorá kniha, ktorú si nečítala, ťa zaujala na blogoch či na GoodReads?
Feed (Newsflesh #1) by Mira Grant
 
Aký film si videla naposledy?
Beastly.

Čím si si naposledy urobila radosť?
Urobila si malý výlet do „detstva“ prostredníctvom knihy a filmu Beastly.

Čo sa ti naposledy snívalo?
Presne dnes som mala taký šialený sen. Snívalo sa mi, že som mala dedka (obaja už umreli, nikdy som ich nevidela =( ) a ten mi ukazoval rôzne veci. Bolo to u nás doma a ukázal mi, že pokiaľ zapojím nejaké adaptéry do elektriny, všetko sa zmení. Zrazu bol na druhej strane domu požiar a padali na nás obhorené telá, ja som sa však skryla ku skrini, vytiahla adaptéry a všetko sa vcuclo späť. Potom sme ich zapojili viac a stavala som rôzne vlaky, všetky sa však vykoľajili a na koniec sme sa dostali do dávnej zeme. Nie som si istá, či tam žili Mayovia, alebo iný národ, ale tá krajina bola nádherná.

Aké motto, hláška či veta z knihy či internetu sa ti páčila za posledný týždeň najviac?
"Maybe we judge people too much by their looks because it's easier than seeing what's really important."  (Alex Flinn, Beastly)

Voľný preklad: „Možno posudzujeme ľudí veľmi podľa vzhľadu, pretože je to jednoduchšie, ako vidieť to, čo je naozaj dôležité.“

Tri veci, na ktoré máš práve teraz chuť?
Lízanku, ovocnú žuvačku a čučoriedky.

Akú hudbu v týchto dňoch počúvaš?
Hlavne soundtrack z filmu Beastly. Ten film je taká hlúposť, ale taká milučká, že som si ho jednoducho zamilovala.

Keby ťa celý svet teraz poslúchal, čo by si mu povedala?
Nie je dôležité to ako vyzeráme, ale to, aký sme vo vnútri.

Kedy si sa naposledy zo srdca zasmiala?
Keď sme s kamarátkami preberali dosť chúlostivú tému vtipným spôsobom. Myslela som, že sa už ani nenadýchnem. Od smiechu som sa dokonca rozplakala! =D

Najbáječnejší počin / Najbáječnejšia vec celého týždňa?
Menší návrat do detstva. Ani si neviete predstaviť, ako ma ten pocit tešil. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)