streda, júla 20, 2011

My Week in Progress #1

Meme na stredu z dielne NIKKI FINN :)

Ktorá kniha, ktorú si nečítala, ťa zaujala na blogoch či na GoodReads? 
Shattered Souls od Mary Lindsey.

Aký film si videla naposledy? 
Dala som si repete Blood and Chocolate. I vy máte ten pocit, že sa ním inšpirovala Andrea Cremer pre knihu Nightshade? =)
 
Čím si si naposledy urobila radosť?
Kockou čokolády s orieškami a želé. Áno, mám rada takú čokoládu! =D

Čo sa ti naposledy snívalo?
Neviem síce čo sa mi snívalo túto noc, pretože som zabudla, ale tú minulú sa mi snívalo, že sme museli - ja a moja trieda - plniť rôzne úlohy. Miesto, kde sa to odohrávalo bolo dosť pospájané z rôznych miest. Pamätám si však, že spolužiaka začala škrtiť obrovská nafukovacia bábika, ktorú som nakoniec prepichla. A viete ako to skončilo? Všetky tie protivné hračky sa na koniec premenili na deti! Ďalej to už radšej nebudem rozvíjať... =D

Aké motto, hláška či veta z knihy či internetu sa ti páčila za posledný týždeň najviac?
"The winter sky has already turned black, but I could still see Wesley's gray eyes in the darkness. They were exactly the color of the sky before a thunderstorm." (The DUFF by Kody Keplinger)

Môj voľný preklad pre anglicky nečítajúcich, resp. tých, ktorí radšej siahli po nemčine, alebo inom jazyku:
"Zimná obloha už sčernela, ale ja som stále mohla vidieť Wesleyho sivé oči v tme. Boli presne farby oblohy pred búrkou."

Tri veci, na ktoré máš práve teraz chuť?
Gumený medvedíci, Horalka a šálka višňového čaju =)

Akú hudbu v týchto dňoch počúvaš?
Posledné dva dni som si dala repete repertoára sólovej dráhy Tarje Turunen. Kto ju nemiluje, prichádza o veľa!

Keby ťa celý svet teraz poslúchal, čo by si mu povedala?
Dva krát meraj a raz strihaj, nič sa totiž nedá vrátiť späť.

Kedy si sa naposledy zo srdca zasmiala?
Včera v noci, keď som počúvala nahrávky dabingov a Partičky, ktorú sme si zahrali s kamarátkami cez skype =D

Najbáječnejší počin / Najbáječnejšia vec celého týždňa?
Stále cvičenie zumby bez zutekania :P :D

1 komentár:

  1. Zumba je skvělá :D Dlouho jsem ji odsuzovala, pak jsem jednou zkusila a MASAKR :D Jo a díky za tip na Shattered Souls, dávám si do TBR... téma je mi hodně, hodně blízké!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)