sobota, júla 02, 2011

Mesačná chvastačka #4

Môj štvrtý príspevok do mesačného meme našej milej Judit. Za úžasný banner môže Luu.
Pokiaľ sa chcete do meme zapojiť, kuk SEM :) Nájdete tam všetko potrebné. Pre začiatok ešte poviem: do MCH sa rátajú knihy, ktoré sme dostali do daru, kúpili si, ktoré nám poslali vydavateľstvá na zrecenzovanie a taktiež i e-booky, ktoré sme získali (ale samozrejme, máme ich už stiahnuté v PC :)). Príjemnú zábavu s MCH! ;)
Tento mesiac som celkovo získala 7 kníh :) Tri v angličtine a štyri v slovenčine. Z toho som vyhrala 2, 2 získala na recenziu a zvyšné 3 si zakúpila :) Nižšie je obrázok kníh :)
 Tu máme lepší pohľad na obálky :)
DIVERGENT (Veronica Roth) - knihu som si kúpila cez slovenské internetové kníhkupectvo s cudzojazyčnou literatúrou (eurobooks.sk). Neskutočne som sa na ňu tešila, odkedy ju mám na poličke, všemožne sa jej vyhýbam. Nejako ma na ňu prešla chuť, ale cez prázdniny sa do nej už určite pustím! =) 
CITY OF BONES (Cassandra Clare) - opäť to isté internetové kníhkupectvo =) Zaplatené z vlastnej peňaženky, ktorá krátko po platbe zívala prázdnotou =D
CITY OF ASHES (Cassandra Clare) - knižku som vyhrala v súťaži Triss a Judit =) 

LES KOSTÍ (Carrie Ryan) - ešte raz by som i týmto smerom rada poďakovala vydavateľstvu SLOVART za zaslanie recenzného výtlačku =) Kniha je krásna a hlavne hrany strán sú dokonalé. Určite je to pastva pre oko! =)

LAVINIA (Ursula K. Le Guin) - v minulej chvastačke sa touto knihou pochválila Luu, dnes sa ňou chválim ja. Jednoducho som neodolala a kúpila ju! =)

MEDZI ODTIEŇMI SIVEJ (Ruta Sepetys) - knihu som vyhrala od vydavateľstva IKAR za najlepší komentár. Mamina ju stihla prečítať, ja stále nie, ale... páčila sa jej. A keď sa to páčilo jej, tak sa to bude určite páčiť i mne! =)
P.S.: Kniha na mňa žmurká z poličky... povedzte jej, že teraz nemám čas na rande, lebo ma z nej porazí! =D

KACÍR (S.J.Parris) - v minulom mesiaci sa mi do rúk dostala RC kópia tejto knihy, tento mesiac mi IKAR zaslal oficiálnu kópiu :) Tá titulka ma dostala a ani neviem prečo!

1 komentár:

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)