sobota, júla 30, 2011

Giveaway o RC výtlačky kníh Som číslo štyri a Kacír

A prichádza moja historicky prvá giveaway! Z finačných dôvodov som sa rozhodla do súťaže vložiť 2 RC kópie a to ku knihe Som číslo štyri (Pittacus Lore) a Kacír (S.J. Parris). 

 
Obálky vyzerajú trochu odlišne :)

Čo by ste mali vedieť?
- súťaže sa môžu zúčastniť všetci so slovenskou adresou (českým čitateľom môjho blogu sa ospravedlňujem, na budúce vymyslím i niečo pre vás ;))
- musíte vyplniť súťažný formulár (pokiaľ by s ním boli nejaké problémy, napíšte mi na mail sima.burcikova@gmail.com)
- ak máte menej ako 13 rokov, zúčastniť sa môžte len so súhlasom rodičov
- duplicitné vstupy budú zmazané
- súťaž končí 26. 8. 2011 (23:59)
- výhercovia budú dvaja a budú náhodne vybraní pomocou stránky random.org, vyhlásim ich 29. augusta 2011 a následne kontaktujem mailom
- možnosť extra vstupov
- veľa šťastia!


4 komentáre:

  1. No škoda, jsem z ČR... jinak bych se zapojila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Verush: Ďalšia giveaway bude otvorená i pre ČR :) Teraz mi to tak trochu nevyšlo :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. perfektná giveaway Simi :) zapojila som sa :) je to naozaj skvelé že si sa rozhodla podeliť sa s nami o RC verzie týchto úžasných knižiek :)

    môžem sa spýtať ako si sa dostala k tým RC verziám? :) ps. alebo mi to povieš na skype? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)