štvrtok, júla 28, 2011

Fall in love... #13


Switched (Trylle Trilogy, #1)Autor: Amanda Hocking
Kniha: Switched (Trylle Trilogy #1)
Zamilovaný pár: Wendy ♥ Finn
Typ lásky: zakázaná, jemná
Prečo som si vybrala tento pár: Pretože prvá pusa príde počas posledných strán. Rozumiete tomu?! Celú knihu nadávam, kedy si konečne dajú pusu a oni si ju dajú dvakrát na konci. A k tomu nemôžu byť spolu! Och, prečo je osud taký krutý? :'-(
Môj názor, moje pocity: Moje pocity sú neskutočne rozbúrené! Milujem tento pár. Je úžasný a už dávno som niekomu nedržala takto palce. Pevne verím, že sa cez všetky nástrahy prenesú a budú môcť byť spolu. Ak nie... teš sa Amanda! V noci ťa Stormy bude strašiť :D





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)