štvrtok, júla 14, 2011

Fall in love... #12


Autor: Kody Keplinger
Kniha: The DUFF
Zamilovaný pár: Bianca ♥ Wesley
Typ lásky: nenávisť premenená na lásku
Prečo som si vybrala tento pár: The DUFF je ten typ knihy, pri ktorej viete, že hrdinovia skončia spolu. To vám však neprekáža, aby ste si príbeh užili! Bianca s Wesleym využili situáciu, tvrdili, že ich pocity sú stanovené len na sexe, ale napriek tomu sa do seba zaľúbili. Na Bianca sa mi páčilo to, že to brala reálne - žiadna osudová láska neexistuje, nie po pár týždňoch, možno po rokoch. A snáď to je dôvod, prečo som si vybrala práve tento pár :)
Môj názor, moje pocity: Nemám potúch. Biancu s Wesleym mám rada, veľmi! :) Problém je, že neviem, či by som niečo také urobila, ako urobili oni. Áno, rozumiem prečo sa stalo to čo sa stalo. Prečo boli takí, akí boli, to však neznamená, že by som si dokázala predstaviť, že by som niečo podobné skúsila i ja. Napriek tomu ide však o skvelú knihu, ktorú mám neskutočne rada a teším sa na repete! :)

1 komentár:

  1. Taky jsem ji už potkala u Syki. Brousím si na ni zuby akorát nemám potuchy kdy se k ni dostanu:)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)