štvrtok, júla 07, 2011

Fall in love... #11

V poradí môj jedenásty príspevok v štvrtkovom meme Fall in love..., ktoré usporadúvam ja :)
Autor: Kimberly Derting
Kniha: The Body Finder
Zamilovaný pár: Violet ♥ Jay
Typ lásky: ozajstná, priateľstvo prerástlo do lásky, obetavá :).
Prečo som si vybrala tento pár: Milujem ich lásku! Neviem to inak nazvať. Boli od detstva priateľmi, poznali svoje dobré i tie horšie stránky a predsa len sa do seba nakoniec zamilovali. Toto je Láska s veľkým L. Žiadne "prvé osudové stretnutie", ktoré aj tak skončí rôznymi odbočkami. Z ich lásky som jednoducho na vetvy a sú jedným z mojich najobľúbenejších párov! :)
Môj názor, moje pocity: Keby že mám možnosť stretnúť svojho Jaya, skáčem po plafón =)
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)