utorok, júla 26, 2011

30 Day Book Challenge - Day 11: Kniha od môjho obľúbeného autora

 
Každý deň po dobu 30 dní budem zverejňovať príspevok na danú tému, ktorá sa ku dňu viaže. Túto challenge, resp. toto meme, hosťuje KACENNNKA =)

Kniha: Mine Till Midnight (Do polnoci moja)
Séria: The Hathaways
Autor: Lisa Kleypas
Oficiálna slovenská anotácia:
Zahrnutý bohatstvom, o akom by mnohí ani nesnívali, Cama Rohana začínajú znechucovať ťaživé spoločenské konvencie a zatúži po dávno zabudnutých rómskych koreňoch. Keď sa naňho obráti o pomoc pôvabná Amélia Hathawayová, nezamýšľa ponúknuť jej viac než priateľstvo – jeho zámery však podľahnú túžbe, ktorá sa oboch zmocní. Môže však muža, ktorý sa vzpiera tradíciám, uspokojiť inštitúcia manželstva? Život v londýnskej spoločnosti si s Camom zahrá nebezpečnú a napínavú hru.

Mám rada túto autorku. Mám rada jej postavy. Mám rada jej príbehy. Mám rada jej štýl. Jednoducho ju mám rada. Knihu som vybrala preto, lebo ju momentálne čítam. Navždy však v mojom srdci asi ostane séria Wallflowers. Ale prečo nedať šancu niečomu inému, že? A tie krásne anglické obálky... och! =) A je mi jedno aký názor majú na podobné knihy ostatní. Pre mňa sú príjemné oddychové čítanie, ktoré mi vždy vytvorí úsmev na perách.

2 komentáre:

  1. Taky mám její knížky ráda! :) Ty české obálky jsou takové, no.. nebudu se k nim moc vyjadřovat. :) Ale ty originální.. wáá!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Нowdy, i reаd youг blοg occaѕionally and i own a ѕimilar
    one anԁ і wаs just wondering if уοu gеt
    a lot of spam remarks? If so how do you reducе it, any ρlugin oг anything уou сan advisе?
    Ι get so much lately it's driving me mad so any assistance is very much appreciated.

    Look at my webpage: lowes garden center

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)