sobota, júla 23, 2011

30 Day Book Challenge - Day 08: Kniha, ktorá ma desí

 
Každý deň po dobu 30 dní budem zverejňovať príspevok na danú tému, ktorá sa ku dňu viaže. Túto challenge, resp. toto meme, hosťuje KACENNNKA =)
Kniha: Les kostí (The Forest of Hands and Teeth)
Séria: The Forest of Hands and Teeth
Autor: Carrie Ryan
Oficiálna slovenská anotácia:
Hlavná hrdinka Mary žije v postapokalyptickej kolónii, ktorú obklopuje v tesnom zovretí Les kostí plný znesvätených zombií. Obyvateľov pred nimi chráni iba plot z pevného pletiva. Ľudia pomaly zabúdajú na minulosť, podaktorí už ani neveria, že kedysi existovala rozvinutá civilizácia, iní zasa žijú v presvedčení, že za Lesom kostí, v ktorom na nich číha nebezpečenstvo, už nič nie je. Iba nepatrná hŕstka si zachovala vieru v existenciu života za Lesom. Mary hľadá odpovede na nepohodlné otázky: Prečo sa Znesvätení vrátili? Je kolónia naozaj jediným miestom na Zemi, v ktorom dnes existuje život? Dá sa prejsť Lesom kostí a nestať sa Znesvätenou? A ešte čosi – Mary verí v lásku.

Počas čítania knihy nič. Ani keď som knižku dočítala - nič. Ale na koniec o týždeň som mala taký desivý sen, že som myslela, že umriem od strachu. Keď som sa zobudila, bola som celá stuhnutá. Všade ostnaté ploty, chodiace mŕtvoly a neskutočne strach o blízkych... brrr. Mala som v tú chvíľu sto chutí knihe o hviezdičku zvýšiť a zároveň znížiť hodnotenie. Nakoniec som ho ponechala na troch hviezdičkách a na knihu týždeň zazerala =D
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)