piatok, júla 22, 2011

30 Day Book Challenge - Day 07: Kniha, z ktorej viem citovať

 
Každý deň po dobu 30 dní budem zverejňovať príspevok na danú tému, ktorá sa ku dňu viaže. Túto challenge, resp. toto meme, hosťuje KACENNNKA =) 

Kniha: The DUFF
Autor: Kody Keplinger
Obsah (môj voľný preklad):
Sedemnásť ročná Bianca Piper je cynická a lojálna a ani zďaleka si nemyslí, že je najkrajšou zo svojich priateliek. Je taktiež príliš inteligentná nato, aby podľahla šarmu nečestného školského sukničkára Wesleyho Rusha. V skutočnosti ho Bianca nenávidí. A keď jej dá prezývku „the DUFF“, hodí mu svoju colu do tváre. 

Ale teraz veci nie sú také dobré ani doma a Bianca potrebuje rozptýlenie. Skončilo to bozkávaním Wesleyho. Horšie je to, že sa jej to páči. Túžba po úniku spôsobí, že sa Bianca vrhne do bližšieho vzťahu so svojim nepriateľom s prínosom.

Všetko šlo dole vodou. Ukazuje sa, že Wesley nie je taký zlý poslucháč a jeho život sa tiež celkom skazil. Bianca si zrazu s úplnou hrôzou uvedomí, že má slabosť pre chlapca, o ktorom si myslela, že ho nenávidí viac ako kohokoľvek iného.
 
Dlho som premýšľala nad knihou, z ktorej dokážem niečo odcitovať. Problém totiž je, že ja z kníh necitujem. Občas si síce zaznačím nejakú citáciu, ktorá ma dojala, alebo rozosmiala, len tak ju povedať však neviem. A preto som sa rozhodla sem zaradiť knižku The DUFF. A viete prečo? Pretože z tejto jedinej knihy viem čosi odcitovať. Všetko vyslovila jedna jediná postava - Wesley. A je to presne vývoj toho, čo vždy povedal Biance ohľadom dievčat. 
Na začiatku:
"Wesley Rush doesn’t chase girls. They chase him.”

Neskôr:
“You’re right. Wesley Rush doesn’t chase girls, and I’m not chasing you.”

Na konci:
"Wesley Rush doesn’t chase girls, but I’m chasing you."
 
To, že som nevedela vybrať knihu, z ktorej dokážem citovať, bol i dôvodom, prečo som jeden deň počkala =) Ale nakoniec som si predsa len vybrala.

1 komentár:

  1. Hello eѵеryone, it's my first visit at this web site, and piece of writing is really fruitful for me, keep up posting such content.

    Also visit my web blog houston garden centers main office

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)