streda, júla 20, 2011

30 Day Book Challenge - Day 06: Obľúbená YA kniha

Kniha: The DUFF
Autor: Kody Keplinger
Obsah (môj voľný preklad):
Sedemnásť ročná Bianca Piper je cynická a lojálna a ani zďaleka si nemyslí, že je najkrajšou zo svojich priateliek. Je taktiež príliš inteligentná nato, aby podľahla šarmu nečestného školského sukničkára Wesleyho Rusha. V skutočnosti ho Bianca nenávidí. A keď jej dá prezývku „the DUFF“, hodí mu svoju colu do tváre. 

Ale teraz veci nie sú také dobré ani doma a Bianca potrebuje rozptýlenie. Skončilo to bozkávaním Wesleyho. Horšie je to, že sa jej to páči. Túžba po úniku spôsobí, že sa Bianca vrhne do bližšieho vzťahu so svojim nepriateľom s prínosom.

Všetko šlo dole vodou. Ukazuje sa, že Wesley nie je taký zlý poslucháč a jeho život sa tiež celkom skazil. Bianca si zrazu s úplnou hrôzou uvedomí, že má slabosť pre chlapca, o ktorom si myslela, že ho nenávidí viac ako kohokoľvek iného.

Pre dnešný deň som sa rozhodla prenechať post knihe z contemporary, čo znamená - knihe, ktorá sa odohráva v skutočnom živote a rieši bežné problémy. A dôvod? The DUFF je kniha, ktorá ma dostala od prvej strany. A verte mi, nad niektorými knihami už od tej prvej strany ohŕňam nosom a až po prvých kapitolách som ochotná pripustiť, že ide o kvalitnú knihu. Áno, viem prečo niektorí knihu budú odsudzovať. Sex a nadávky... to nie je niečo, čo do literatúry patrí, že? :) Ale taký je skutočný život - mládež má sex, mládež nadáva, mládež má problémy, pred ktorými chce ujsť... a práve preto je The DUFF jednou z mojich najobľúbenejších kníh zo žánru YA a s hrdosťou leží na mojej poličke Absolutely Love! :) Neviem sa dočkať toho, ako si ju objednám a vložím medzi ostatné. Nech je už september a von Shut Out! :)

1 komentár:

  1. I am truly grateful to the holdеr of thіѕ website who has shared thіs wonderful paгagraрh at heгe.



    Also visіt my site garden center

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)