utorok, júla 19, 2011

30 Day Book Challenge - Day 05: Kniha, v ktorej by som chcela žiť

Séria: The Mortal Instruments
Autor: Cassandra Clare
Obsah prvého dielu (City of Bones):
Keď sa pätnásťročná Clary Frayová vydá do newyorského klubu Pandemonium, vôbec netuší, že sa stane svedkyňou vraždy, ktorú navyše spáchajú traja teenageri so zvláštnym tetovaním na tele a podivnými zbraňami v rukách. Mŕtve telo potom jednoducho zmizne. Nejde len tak zavolať políciu, keď sú vrahovia pre všetkých ostatných neviditeľní a na mieste činu nezostala ani kvapka krvi, ktorá by napovedala, že tu zomrel človek. A bol to vôbec človek?

Tu sa Clary prvýkrát stretne s Lovcami tieňov, bojovníkmi, ktorí majú chrániť svet pred démonmi. Počas dvadsiatich štyroch hodín je Clary vtiahnutá do ich sveta. Jej matka totiž zmizne a na samotnú Clary zaútočí démon. Prečo by sa ale démoni zaujímali o obyčajných ľudí, ako je Clary a jej matka? A ako je možné, že má Clary zrazu "vnútorný zrak"? To by radi vedeli aj Lovci tieňov ... 
(F-S.net)

Svet, ktorý vytvorila Cassandra, je úžasný. Je však pravda, že som premýšľala i nad Vampire Academy, nakoniec však moje malé hlasovanie vyhrala práve séria Mortal Instruments, ktorej sa dočkáme na Slovensko i my. A viete kde presne by som najradšej žila? :) Pri vílach. Áno, vyznie to zvláštne, ale tá ich krajina bola tak krásne opísaná. A i keď sú tie víly neskutočné potvory, nič mi nebráni v túžbe žiť tam.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)