sobota, júla 16, 2011

30 Day Book Challenge - Day 02: Neobľúbená kniha



Kniha: The Replacement
Autor: Brenna Yovanoff
Obsah z GR (môj voľný preklad):
Mackie Doyle nie je jedným z nás. I keď žije v malom mestečku zvanom Genry, prišiel zo sveta tunelov a čiernej temnej vody, sveta mŕtvych nemŕtvych dievčat ovládaných potetovanou princeznou. Je Náhradník, nechaný v detskej postieľke ľudského dieťaťa pred 16 rokmi. Teraz, kvôli smrtiacej alergii na železo, krv a posvätnú pôdu, Mackie bojuje o prežitie v ľudskom svete. Mackie by dal čokoľvek zato, aby mohol žiť medzi nami, cvičiť na svojej base alebo tráviť čas so svojou priateľkou, Tate. Ale keď Tatina malá sestra zmizne, Mackie je nezvratne stiahnutý do podsvetia Genry, známeho ako Mayhem. Musí čeliť temným netvorom a nájsť svoje pravé miesto v našom, alebo ich svete.

Nič proti tej knihe nemám... ale aj tak je to moja neobľúbená kniha. Štýl písania bol skvelý a vlastne to je jediná vec, ktorá ma pri knihe držala. Nič viac, nič menej. Dej bol nudný, predvídateľný a postavy šialené. Doslova. Samé nevedeli, čo robia a PREČO to vlastne robia. Nie, The Replacement sa mi nezapíše do pamäti ako kniha, ktorá prerazila svet, ale ako kniha, ktorá mala veľký potenciál, ale nevyužila ho. Veľká škoda...
 

2 komentáre:

  1. Thаnks fοг ѕhаring your thoughts οn modified.

    Regards

    Also viѕit my homepage ... garden center

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)