piatok, júla 15, 2011

30 Day Book Challenge - Day 01: Obľúbená kniha

Kniha: Skúška ohňom
Séria: Hry o život
Autor: Suzanne Collins
Oficiálna slovenská anotácia:
Katniss a jej priateľ z Dvanásteho obvodu Peeta Mellark napriek nepriazni osudu prežili Hry o život a zvíťazili. Katniss sa vracia k rodine a k svojmu dávnemu priateľovi Galovi, doma však nič nie je také, ako si predstavovala. Gale si udržuje chladný odstup a Peeta sa k nej obrátil chrbtom. Medzi ľuďmi sa navyše šepká o vzbure proti Sídlu, ktorú mohli podnietiť práve oni dvaja s Peetom.
Katniss na svoje zdesenie zisťuje, že nevedomky priliala olej do ohňa nespokojnosti, a teraz má strach, že ju nedokáže potlačiť. Najväčšmi ju trápi, že vôbec nemá istotu, či by to mala urobiť. Čím bližšie je Katnissina a Peetova návšteva obvodov, ktorú majú absolvovať v rámci turné víťazov, tým viac je v stávke. Ak sa im nepodarí presvedčiť obyvateľov Panemu, že sú do seba bláznivo zamilovaní, následky budú hrozivé.

Nie som si istá, či ide absolútne o moju najobľúbenejšiu knihu. Predsa len som toho načítala už veľa a je dosť ťažké si z toho množstva kníh niečo vybrať. Preto som sa rozhodla pre druhú časť Hier o život. Ide - podľa mňa - o najlepšiu časť. Hry o život boli najakčnejšie, Drozdajka najemotívnejšia a Skúška ohňom najnapínavejšia. A ja mám napätie neskutočne rada, preto si myslím, že Skúška ohňom si zaslúži post obľúbenej knihy na prvý deň! :)

3 komentáre:

  1. máme podobný názor, akorát já jsem zvolila třetí díl... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak toto som si poriadne užil, excelentný prostredný diel, po ktorom som bažil po Drozdajke...a tie nástrahy v aréne, desivé... :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Heу There. I found your blog using mѕn. Τhis
    iѕ a гeally ωell ωritten
    аrticle. I will make sure to bookmarκ it and come bаck to геaԁ morе of your useful
    info. Thanκs for the post. I'll certainly comeback.

    My web-site - houston garden centers

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)