pondelok, júna 06, 2011

Zopár infošiek =)

1.) Medzi odtieňmi sivej – dnes som zistila, že za „najlepší komentár minulého týždňa“, som získala knižku. Vybrala som si Medzi odtieňmi sivej =)
2.) Po návrhu Triss som sa nakoniec rozhodla pre knižku City of Ashes a neskutočne sa na ňu teším! =)
3.) Zajtra mám dve celoročné písomky. Jednu z informatiky, čo je vlastne ľahučké a druhú z literatúry. To až taká malina nie je, hlavne keď to flákate polovicu roka. Pokiaľ mi dá dobré obdobie, dám to bez problémov. Ak niektoré, ktoré pre mňa nemá význam... skončila som. To isté platí o diele =D
4.) A budeme mať bazén. Neklamem! =D No fajn, bude len taký nafukovací, alebo aký, ale je to celkom fajn, keď si uprostred 40 stupňovej horúčavy môžete hodiť hodiť zadok do vody. No nie? =)
5.) Čítam, čítam, čítam... a nestíham. Mám toho rozčítané toľko a v škole je toho tak veľa! A plus, chopila som sa šance na lepšie známky z predmetov, ktoré som pokladala za stratené. No nie je to úžasné? Nie, ani nie... máte pravdu. Mne sa fakt učiť nechce :/
6.) Recenzia na Airhead od Meg Cabot by mala pribudnúť do konca týždňa. Alebo cez víkend. Nič však nesľubujem. Absolútne nestíham!
7.) Divergent a City of Bones už doma na poličke. Neskutočne dobre voňajú! Mňam!
8.) Top týždňa pridám behom týždňa. Mimo PC ho mám spísaný, ale chvíľu by trvalo, kým by som to nahodila. Ďakujem za pochopenie! =)

Pevne verím, že ste na tom toho týždňa lepšie ako ja. Už teraz ma to učenie zabíja, nechcem sa vidieť na vysokej škole! Asi som na plnej čiare skončila =D Ale tak... risknem to. Mám ešte čas ;)

Čítaniu zdarec! =)

 


P.S.: Prosím, držte palce v škole! :-*

2 komentáre:

  1. tú výhru som si všimla gratulujem... pozerám aké známe meno to na FB :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluju k výhře a i k novým knížkám;)
    Ano škola je teď šílená, i když ročníkové zkoušky mám naštěstí už za sebou. Ale tobě přeju hodně štěstí:)
    P.S. Moc se mi líbí tvůj nový design!:D

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)