pondelok, júna 27, 2011

Top týždňa #5

Toto úžasné meme usporadúva LUU =) TU nájdete o čom vlastne meme je, čo je jeho podstatou a aké sú pravidlá a zároveň sa môžete zapísať do pomyselného zoznamu účastníkov (neviem, ako to nazvať). Na každý týždeň bude daná jedna téma, príspevok sa objaví vždy v pondelok. Témou tohto týždňa je: Čítanie na leto =) Kvôli času som sa vyhla dvom predchádzajúcim témam, ktoré však určite v priebehu leta doplním :) A teraz knihy, ktorých sa neviem počas leta dočkať! :)

Takticky som si prešla svoj to-read list a zostavila rebríček. Je možné, že dám prednosť niektorej inej knihe, ale pevne verím, že všetky v rebríčku prečítam. 10 predsa nie je veľké číslo ;D

Where She Went (Gayle Forman) – prvá časť, If I Stay, bola jednoducho čarovná. Mnohí si druhú časť pochvaľujú, tvrdia, že bola omnoho lepšia. Iných zase mierne sklamala. Ja osobne sa jej však neviem dočkať a teším sa, ako sa do nej pustím.






 

Demonglass (Rachel Hawkins) – Hex Hall ma chytilo za srdce. Toľko som sa už dávno nenasmiala. Presne takýto typ knihy som potrebovala a ak bude pokračovanie aspoň z polovice také dobré ako prvá časť, mám sa načo tešiť!







Life As We Knew It (Last Survivors #1 (Susan Beth Pfeffer)) – o tejto sérii som počula už mnohokrát a keď že žáner, do ktorého sa radí, milujem, určite sa do nej pustím =)







 
Across The Universe (Beth Revis) – kniha, ktorá mi stojí na poličke už dlhšiu dobu. A predsa som ju ešte neprečítala! Ale teraz slávnostne prisahám, že sa do nej toto leto pustím a nechám sa ťahať naprieč vesmírom ;)








Perfect Chemistry (Simone Elkeles) – kade chodím, tam vždy počujem samú chválu na túto knižnú sériu. A plánujem sa zažrať do jej prvej časti! Och, how I love bad boys!







 
 
Forbidden (Tabitha Suzuma) – láska medzi súrodencami, ktorej budete držať palce. Pretože človek by mal milovať toho, koho chce milovať. Koniec vraj nie je práve najdokonalejší, ale napriek tomu sa neviem dočkať ako sa do knihy zažeriem. Och, už teraz moja peňaženka zíva prázdnotou!







Between Shades of Gray (Ruta Sepetys) – tak neskutočne som sa na knihu tešila a odkedy ju mám na poličke, chuť na ňu ma obišla. Mama vraví, že je veľmi dobrá... a ja na ňu dám a pustím sa do nej. Námet je zaujímavý, dokonca i obdobie, v ktorom sa kniha odohráva, zaujme. Áno, musím sa do  nej už pustiť!







Divergent (Veronica Roth) – ďalšia kniha, ktorá mi už takmer mesiac, leží na poličke a smutne sa na mňa díva. Slávnostne prisahám, že sa do nej pustím hneď v júli, pretože sa na ňu neskutočne teším! Milujem dystópiu, och... ja som na nej priam závislá!







Wither (Lauren DeStefano) – opäť dystópia, z ktorej sa celá trasiem, pretože sa na ňu nesmierne teším. Áno, svojim spôsobom je námet morbídny... a čo? Aj takto raz môže náš svet skončiť. A práve v tom je dystópia krásna – ukazuje nám, ako môžeme dopadnúť ak nebudeme náš život robiť lepším. A i keď sa hovorí, že jeden človek nič nezvládne... poviem to takto: niekto vo svete sa ostrihá a nafarbí vlasy naružovo a tlupa ďalších ho nasleduje. Stále ste si istý, že jeden človek nedokáže nič zmeniť?




Delirium (Lauren Oliver) – zase dystópia, áno. Nebudem to rozvádzať – jednoducho som tú knihu už mala mať dávno prečítanú a predsa som sa jej šikovne vyhla. Je čas postaviť sa jej čelom a užiť si každú jej stránku. Ale inak som v poriadku! ;D







Čo sa nezmestilo do rebríčka...
A teraz malý zoznam kníh, ktoré by som chcela ešte cez leto okrem týchto 10 prečítať. Plánujem ich zhltnúť aspoň 20, tak mi prosím držte palce, aby mi to vyšlo!
Fallen, Heist Society, Before I Die, Desires of the Death, Bumped, My Love Lies Bleeding, Pretty Little Liars, Fire a ešte zopár kníh z mojej poličky =D
 

7 komentárov:

  1. To čítaš všetky po anglicky? :)
    Obdivujem ťa...ja síce po anglicky celkom rozumiem, ale asi jediná kniha ktorú som prečítala po anglicky bola Jane Eyre (krátka verzia) a teraz mám rozčítaného Julesa Verna. :)
    Ehm...teda bolo ich viac po anglicky, ale len tieto dve ma napadli :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé, ideš na LAWKI (Life As We Knew It)! Strašne dúfam, že sa ti to bude páčiť (a že sa so mnou budeš tešiť na štvorku) :) A keď budeš čítať Forbidden, vyber si na to nejaké vhodné náladové obdobie, ja som už dávno tak nedržala postavám palce, ako tu... Judit má s tým koncom pravdu, ale tých 400 strán pred ním to už vyváži :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný seznam... já zrovna začínám Across the Universe a uvažuju o If I Stay, všude ji tak vychvalují :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Angie: Between Shades of Grey mám v slovenčine :) Vyhrala som knižku od Ikaru za nejaký komentár :D :)

    Luu: Pevne verím, že to budem mať veľmi rada! :)

    Teresinha: If I Stay je krásna kniha, preto sa veľmi teším na pokračovanie :) Snáď neostanem sklamaná :) A AtU... ach... už to mám tak dlho na poličke, ale mňa vždy odradí druhá strana :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A to ako funguje?...normálne iba nechám komentár na stránke a vyhrám knižku? :D
    Sorry za asi blbú otázku, ale fakt to neviem xD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Neviem... majú takú súťaž, že každý týždeň vyberú komentár a odmenia výhercu knihou. Môžeš si vybrať jednu zo zoznamu, ktorý ti ponúknu :) Komentár by však mal byť zmysluplný, zaujímavý... :) Nie typu: jééj, super apod. :) (neverím, že by si nejaký taký napísala, to len ako príklad :D) Na FB stránke Ikaru sa to robí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No čo ty vieš aký by som napísala :D...ale nie :)
    Myslí , že by som sa aj zapojila....keďže knihy nie sú lacná záležitosť a taká ponuka ako vyhraj 333 kníh od Martinusu sa mi už asi nenaskytne :D

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)