štvrtok, júna 09, 2011

Top týždňa #4

Toto úžasné meme usporadúva LUU =) TU nájdete o čom vlastne meme je, čo je jeho podstatou a aké sú pravidlá a zároveň sa môžete zapísať do pomyselného zoznamu účastníkov (neviem, ako to nazvať). Na každý týždeň bude daná jedna téma, príspevok sa objaví vždy v pondelok. Témou tohto týždňa sú: Knihy z odporúčania =)

Plamene inkvizície (mamka) – knihy, ktoré očaria. Zagorka je ozaj majsterka. Síce ide o jediné knihy, ktoré som od nej čítala, sú však krásne. Charaktery sa pekne vyvíjajú, dej vás nenechá chladným. Ach, kde sú tie časy, počas ktorých sa príbeh odohráva? Mala som nutkanie skočiť do nej =)




Zaklínač (švagor) – kto by nepoznal zaklínača Geralta, Ciri či Yennefer? Nemôžem samozrejme zabudnúť ani na Triss Ranuncul. Keby že však mám vymenovať všetky moje obľúbené postavy, skončila som... už by bodlo zablúdiť do švagrovej knižnice a dať si repete =)
P.S.: Ach, už viem! Letný maratón si urobím! :)







Mlčanie jahniat (mamka) – pamätám si, že po dočítaní tejto knihy sa mi snívalo, že som známa policajtka, ktorá rieši vraždu. Bol to veľmi živý sen, nikdy viac. Kniha je však perfektná a musím povedať, že sa radí medzi moje najobľúbenejšie.








Mediátor (kamarátka Ivka (na nete ju možno poznáte pod Danieliq, tu sa zvykne objaviť ako Ivana =)) – séria, ktorú jednoducho milujem a to som 4 diely nechala ležať ladom a skladom. Aj tak to však neľutujem, aspoň som si užila zvyšné diely neskôr, keď už každý smútil, že to má za sebou... teraz smútim s nimi.






Trinásty príbeh (kamarátka Zuzka) – nádherná kniha. Jednoznačne vytvorená pre fanúšikov kníh ako Jana Eyrová, Biela pani apod. Je krásna. A číta sa neuveriteľne ľahko, určite odporúčam.








Pýcha a predsudok (mnoho ľudí) – a viete, že som ju predtým ako som ju finálne dočítala, mala rozčítanú ešte raz? Presne ten istý výtlačok, ktorý som si doniesla z knižnice. Krásna kniha a pán Darcy ♥ Ideál muža.








Hry o život (Luu a neskôr som našla osvetu i u Judit a nakoniec od celého sveta) – svetový fenomén. Čo iné nato mám povedať? Dokonalá trilógia, ktorá sa mi vryla do srdca. A ja som jej tak dlho dovolila prenikať mi pomedzi prsty. Hanba mi!






 

Vampýrska akademie (snáď všetky „kolegyne“ blogerky =) – Dimitrij faktor. A musím sa priznať, že žeriem i Adriana. A samozrejme Rose tomu celému kraľuje, ženská čo bez problémov nakope komukoľvek zadok. Ach, ako ja len túto sériu milujem!







Matched (Judit, Syki) – možno v knihe nájdete málo akcie, ale postupné odhaľovanie skutočnosti je nádherné. A hlavne party s Kyom. Predstavte si, že by vám niekto písal listy a odhaľoval vám tak život... romantikuš  ♥








The Mortal Instruments (kamarátka Ivka a takmer všetci z GR) – ďalšia séria, ktorá mi veselo pretekala pomedzi prsty. Zbožňujem Jaca ♥ 




 Trošku neskôr, ale predsa :) Aj teraz by som sa mala učiť a kašlem nato, som už z toho všetkého učenia z deptaná a hovorím si, že už len zajtra a mám na 2 dni svätý pokoj. Držte mi palce, aby ma žiadna učiteľka nevyvolala! Ja musím čítať The Body Finder, nech si vypichnú oko ropuchy staré... :D (niežeby všetky boli staré, ale chápeme sa ;))
A aby som nezabudla: recenzia k Airhead je rozpísaná :) Zajtra ju dokončím a nahodím ;)

2 komentáre:

  1. na Zagorku sa chystám už dlho predlho a vidím to na toto leto.. :-) tuším ale nemáme doma všetky časti a strašne ma to odrádza.. a ak sa ti páčil Trinásty príbeh, určite odporúčam aj Carlos Ruiz Zafón - Tieň vetra... a skús si zohnať aj Sklený zámok od Jeannette Wallsovej.. :) tie knižky boli úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj mne odporučila nezabudnuteľné príbehy hlavne mama :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)