utorok, júna 28, 2011

Spiral má svoju obálku

Piaty diel série Tunnels (u nás Podzemie) je jednou z najočakávanejších kníh. Ide o stále lepšiu a lepšiu sériu - čo tým myslím? Novší a novší diel má stále vyššie hodnotenie ako ten predchádzajúci. Dnes poznáme už i obálku ďalšieho dielu :) Je ladená do podobného štýlu ako predchádzajúce 4 a dominuje jej výrazná červená :) 
Sama neviem čo na sériu povedať, pretože som ju nečítala. Mnohí boli prvým dielom sklamaní. Ďalšie sa im však páčili viac a viac. Niekto knihy nenávidí, iný miluje. Séria plná rôznych pocitov :) Čo na ňu hovoríte vy?

 

2 komentáre:

  1. Čo na to hovorím? Že Imagoooooooooooooooo! :'-( xD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám prvé dve časti doma, a čo ja viem, nič moc. Vlastne aj ma to nadchlo spočiatku, ale koniec druhej knihy ma dorazil Polovica hlavných postáv umrela, zabili aj moju obľúbenú postavu!!!, a príliš kruté na mňa, nemám rada knihy, kde nie je nič veselé, také ma čítať nebaví. Príliš depresívne, čo sa na dnešnú dobu čítať nehodí.

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)