sobota, júna 25, 2011

On My Wishlist #1

Toto meme usporadúva Book chick city :) Podstatou meme je každú sobotu uverejniť zopár kníh, na ktoré máte zálusk, inak povedané - radi by ste ich mali na poličke :) Možno ich už máte prečítané, možno ešte nevyšli a možno sú na literárnom poli už nejaký ten deň, týždeň, mesiac, rôčik... :)

Tak na začiatok niečo dystopické :) The Pledge vychádza v novembri tohto roku a autorkou je Kimberly Derting (The Body Finder). Neviem sa dočkať! Dystópia je jedným z mojich najobľúbenejších žánrov a keď k tomu pridáme talent tejto úžasnej ženy... WOW! Neviem sa dočkať. I námet je perfektný. Pokiaľ ide o Wither - je už na scéne dlhšie, stále som si však na knihu nenašla čas a zúfalo ju túžim mať na svojej poličke! :) Autorkou je Lauren DeStefano.

 Hex Hall je kniha, ktorá je pre niektorých plná núteného humoru, pre iných jeden veľký výbuch smiechu. Radím sa k druhej skupine. Rachel Hawkins ma neskutočne potešila touto sviežou knihou, pri ktorej som sa nemusela triasť strachom kto každý umrie. A neskutočne túžim po tom, mať ju na poličke! Gayle Forman je známa hlavne kvôli knižke If I Stay a Where She Went je jej pokračovaním. Prvú časť milujem, mám ju na poličke a neviem sa dočkať tejto. Zabite ma! :D


1 komentár:

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)