streda, mája 25, 2011

Waiting on Wednesday #3

Meme usporadúva Breaking the Spine a autorom tejto krásnej ikonky je vlastníčka blogu Extreme Reader Book Reviews :) Ide o môj tretí príspevok do tohto týždenného meme! :) Podstatou meme je uviesť knihu, ktorú si chcete prečítať. Je jedno, či je už na svete, alebo ešte len vyjde. Je to na vás! :)

DEMONGLASS - Rachel Hawkins
1. marec 2011
Obsah z Goodreads.com (môj voľný preklad, pár vecí som upravila tak, ako by som ich preložila ja :)):
Sophie Mercer si myslela, že je čarodejnica.

To bol dôvod, pre ktorý bola poslaná na Hex Hall, reformnú školu pre delikventov čarovných bytostí (čarodejnice, kožemenci a víly). Ale to bolo predtým ako objavila rodinné tajomstvo, a že jej sexi nápadník, Archer Cross, je agentom Oka, skupiny usilujúcej o zničenie čarovných bytostí z povrchu zemského.

Ukázalo sa, že Sophie je démon, jedným z dvoch, ktorý sú na tomto svete – druhým je jej otec. Čo je horšie, má silu, ktorá ohrozuje všetkých, ktorých miluje. To je dôvodom, pre ktorý sa Sophie rozhodne ísť do Londýna, kde jej majú pomocou nebezpečnej procedúry zničiť jej sily.

Ale keď sa tam dostane, objavuje šokujúci objav. Jej noví priatelia? Sú démoni tak ako ona. Niekto udržuje ich zvyšovanie sa na zemskom povrchu v tajnosti s hrôzostrašnými plánmi, ako využiť ich moc a pravdepodobne k ničomu dobrému. Medzitým Oko vysiela Archera, aby našiel Sophie a dokončil začatú prácu. Ale Sophie už k nemu nepociťuje žiadne city. Je to ozaj tak?
***
Hex Hall, teda prvá časť z tejto série, sa mi neskutočne páčilo. Bolo to vtipné, jednoduché a príjemné čítanie. Tohto roku 1. marca vyšlo už i pokračovanie, na ktoré sa cez prázdniny chystám :) Som zvedavá, aké to bude! :)

1 komentár:

  1. Už som sa pustila do jednotky, ale ešte na to nejako nemám veľa času, takže mi to dočítanie chvíľu potrvá. Ale vyzerá to fakt dobre. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)