streda, mája 11, 2011

Waiting on Wednesday #2

Meme usporadúva Breaking the Spine a autorom tejto krásnej ikonky je vlastníčka blogu Extreme Reader Book Reviews :) Ide o môj druhý príspevok do tohto týždenného meme! :) Podstatou meme je uviesť knihu, ktorú si chcete prečítať. Je jedno, či je už na svete, alebo ešte len vyjde. Je to na vás! :)

FORBIDDEN - TABITHA SUZUMA
27. máj 2010
Obsah z Goodreads.com (môj voľný preklad):
Je pekná a talentovaná – má sladkých šestnásť a nikdy nebola pobozkaná. On má sedemnásť, je nádherný a je na pokrajoch svetlej budúcnosti. A teraz sa zamilovali. Ale... sú súrodenci.

***
Knižka má vynikajúce hodnotenie a dokonca i takýto krátky obsah človeka zaujme. Určite po knižke v budúcnosti siahnem a neskutočne sa už teraz z jej čítania teším! :)

2 komentáre:

  1. Ano, tuhle knížku rozhodně doporučuju! :) A díky tobě mám akorát chuť přečíst si ji znovu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och, tak ta poslední věta mi doslova vyrazila dech. Díky za doporučení, napíšu do svého zápisníčku :D

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)