utorok, mája 10, 2011

Teaser Tuesday #3

 
Toto meme organizuje Should Be Reading :)

○ Vezmi knihu, ktorú momentálne čítaš.
○ Otvor na hociktorej strane.
○ Odpíš 2 'teaser' vety odniekiaľ zo strany.
○ Vyhýbaj sa spoilerom!
○ Nezabudni pridať meno autora a názov knihy, aby si zúčastnení mohli knihu pridať do svojej záložky to-read (budem čítať).

Autor: Rachel Hawkins
Kniha: Hex Hall
Teaser vety:

"Sophia Mercer," Elodie intoned, "we have come to induct you into our sisterhood. Say the five words to begin the ritual." I blinked at her. "Are you freaking kidding me?"

Preklad (môj amatérsky - nebrať úplne doslovne):

„Sophia Mercer,“ zanôtila Elodie, „prišli sme za tebou, aby sme ťa prijali do nášho sesterstva. Povedz päť slov, aby sa začal rituál.“
Zažmurkala som na ňu: „Robíte zo mňa čudácku srandu?“

Áno, Stormy sa ku knihe konečne vrátila! :) Už je za polkou a snáď ju čoskoro dočíta a pustí sa do The Body Finder (a predtým dočíta ešte nejaké tri knihy + knihy, ktoré by mi mali prísť na recenziu :)). Takže cez víkend by už mala konečne pribudnúť i nejaký recenzia. Objavila som tento týždeň i kôpku kníh, ktoré plánujem prečítať, a na ktorých vydanie sa teším. Takže Waiting on Wednesday bude mať ťažký výber. Pripravím to už asi dnes, pretože na štvrtok sa musím veľmi, ale ozaj veľmi veľa učiť. Piatok detto. Mala som teraz nabité dva týždne. Okrem hokeja sme mali večne nejakú návštevu a v škole toho bolo tiež trošku viac. Boh svätí maturity budúci týždeň (a ten ďalší na Obchodnej Akadémii, kam sa odtrepe polovica našich učiteľov), snáď dobehnem zameškané! :) 

A aby som nezabudla, začala som písať niečo dystopické a raz... raz to snáď dopíšem :D Mám plány, nápady, len s tým písaním sa to vlečie. Pracovný názov zatiaľ rozpracovaného je Umelý život, ale ten sa môže ešte 1000x zmeniť. Je to len pre moju vlastnú orientáciu, aby som vedela o čo sa jedná.

Tak sa teda zatiaľ majte a držte mi palce. Budem ich držať i ja vám! :)

xox

1 komentár:

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)