utorok, mája 31, 2011

Mesačná chvastačka #3

Môj tretí príspevok do mesačného meme našej milej Judit. Za úžasný banner môže Luu.
Pokiaľ sa chcete do meme zapojiť, kuk SEM :) Nájdete tam všetko potrebné. Pre začiatok ešte poviem: do MCH sa rátajú knihy, ktoré sme dostali do daru, kúpili si, ktoré nám poslali vydavateľstvá na zrecenzovanie a taktiež i e-booky, ktoré sme získali (ale samozrejme, máme ich už stiahnuté v PC :)). Príjemnú zábavu s MCH! ;)
NA ZAČIATOK PONÚKAM TRI FOTKY MOJICH TROCH KNIŽIEK, KTORÉ SOM TOHO MESIACA ZÍSKALA :)
Prvú knihu - ODSTÍNY ŽIVOTA od Lucky Adamovej - som si kúpila počas 'výletu' do Košíc, počas ktorého sme navštívili planetárium, letecké múzeum a na koniec sme skončili i v Optime. Myslím si, že nie je veľkým prekvapením, že ja som asi po hodine blúdenia s kamarátkami po obchodoch, v ktorých som nič nenašla, skončila v Pantha Rei =) Viaže sa s ňou pre mňa vtipná príhoda - prešla som celé kníhkupectvo, knihu som nenašla a neskôr som zistila, že bola medzi knihami, ktoré som zavrhla hneď na začiatku s myšlienkou: Je nemožné, aby Odstíny života boli tam. Ale chyba hlávky, bola práve tam! :) 
Knihu ZÁBLESK od Alexandry Adornetto som dostala od vydavateľstva IKAR na zrecenzovanie a to isté platí pri knižke INKARCERON od Catherine Fisher, ku ktorej som už stihla zverejniť recenziu, ktorú nájdete TU :) I týmto smerom by som rada vydavateľstvu IKAR poďakovala za recenzné výtlačky týchto kníh :)

Ku koncu by som ešte chcela spomenúť, že vďaka Juditinej a Trissinej súťaži som vyhrala svoju historicky prvú knihu v blogovej súťaži! Ešte raz ďakujem! :) Knižka by mi mala prísť v priebehu budúceho mesiaca, takže ju nájdete v ďalšej chvastačke. To isté platí i pre knihu City of Bones a Divergent, ktoré by mi mali doraziť tak isto v júni. A aby som nezabudla, v priebehu prázdnin by som konečne mala mať konečne možnosť kochať sa celou sériou Vampire Academy. Držte mi palce, nech to vyjde! :)

A čím sa môžte tento mesiac pochváliť vy? :) U mňa to bol síce menej plodný mesiac, ale to sa dalo čakať, keď že minulý bol pre mňa ako druhé Vianoce :D :)

3 komentáre:

  1. Looks great. x) Odstíny života si ale už čítala, nie? A páči sa mi, že Ikar nechal Halo ten istý obal ako v originále, je krásny. Aj keď tá kniha ma osobne veľmi neláka. xD
    Ja som tiež tento mesiac vyhrala svoju historicky prvú knihu - Shine od Lauren Myracle. No obálka je krááááásna, nemôžem sa dočkať kedy sa na ňu vrhnem. xD A ešte mi prišlo Abandon od Cabotky, ktoré som si ja tupá nezobrala na intrák, aby som sa učila (čo aj tak nerobím), argh!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vždy keď čítam o týchto knihách YA mám chuť sa do nich pustiť, ale potom ma napadne, že mám na poličke ešte toľko neprečítaných kníh, že asi by mi to časovo nevychádzalo. Ale dúfam, že sa k nim niekedy dostanem, pretože momentálne si vyberám náročnejšie knihy (čiže nie také, čo by sa dali zhlnúť za jeden večer. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten Záblesk vyzerá nádherne... len je zase taký veľký? :D Kam to má človek dávať, také bichle :D

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)