sobota, mája 14, 2011

Fall in love... #10

V poradí môj desiaty príspevok v štvrtkovom meme Fall in love..., ktoré usporadúvam ja :)

Autor: Cassandra Clare
Kniha: The Mortal Instruments
Zamilovaný pár: Clary ♥ Jace
Typ lásky: doplňujúca, zábavná, nádherná :).
Prečo som si vybrala tento pár: Som na začiatku prvej časti série, kde Clary s Jaceom vlastne ešte pár netvoria. Predsa len však vidieť, že napriek všetkému majú k sebe blízko. Jaceov sarkazmus a Claryna láska k umeniu... Jace, ktorý je neskutočným krásavcom a Clary s ryšavými vlasmi a pehami na lícach, ide o nádherne sa dopĺňajúci pár a teším sa nato, ako sa ich vzťah vyvinie.
Môj názor, moje pocity: Jace je presne ten typ knižného hrdinu, ktorého zbožňujem. Milujem ho od prvej strany, na ktorej sa objavil. V skutočnosti však podobný typ ľudí nemám práve v láske, možno by som však názor zmenila, keby že stojím zoči-voči Jaceovi. Keby že som na mieste Clary, správam sa podobne ako ona. Ich vzťahu prajem. Snáď im to na konci série vyjde! :)

1 komentár:

  1. Dnes som si kúpila 3 časť, je to super! :):)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)