sobota, mája 14, 2011

10 Awesome Things


Knihy – v živote by som sa bez nich neobišla, moja izba je vlastne taká malá knižnica, predstavte si, že by ste boli na mojom mieste a zrazu nemali žiadne knihy! Nočná mora! =)

Hudba – pretože tá mi dovoľuje dívať sa na život nadľahčene a keď mám zlú náladu, cítim sa po vypočutí niečoho oveľa, oveľa lepšie =)

Rozprávky – vždy mi pri nich v srdci zažnú nádej, že všetko sa na dobré obráti =)

Topánky – vysoké, nízke, zimné, letné… vždy padnú a na pohľad potešia =)

Strasbourg – pretože krajšie mestečko, ktoré tak dýcha históriou, som v živote nevidela a pevne verím, že sa tam ešte neraz vrátim! =)

Špagety – jednoduché jedlo, ktoré nasýti a vynikajúco chutí (ale žiadny kečup! ten to všetko zničí!) =)

Laky na nechty – hlavne tie krikľavá ;D

Goodreads.com – nie je to vec? A ako by ste to prosím vás nazvali? Je mi to jedno, je to úžasná stránka, na ktorej sa môžem podeliť so svojimi názormi s kôpkou skvelých ľudí ;)

Sarkazmus – hlavne ten knižný, mňam ♥

Bad guys – pretože je o nich krásne čítať, v skutočnosti sa im však vyhýbam =)

2 komentáre:

  1. Další člověk, co má rád špagety! Mé nejoblíbenější jídlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Laky na nehty :D.. já jsem do nich úplně ulítlá :D..

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)