streda, apríla 27, 2011

Waiting on Wednesday #1

Meme usporadúva Breaking the Spine a autorom tejto krásnej ikonky je vlastníčka blogu Extreme Reader Book Reviews :) Ide o môj prvý príspevok do tohto týždenného meme! :) Podstatou meme je uviesť knihu, ktorú si chcete prečítať. Je jedno, či je už na svete, alebo ešte len vyjde. Je to na vás! :)

Crossed (Matched #2) by Ally Condie
1. november 2011 v Dutton Juvenile

Obsah z Goodreads.com (môj voľný preklad):
Pri hľadaní budúcnosti, ktorá ani nemusí existovať a konfrontovaná s rozhodnutím výberu, sa Cassia vyberá do ostatných provincií v snahe nájsť Kya, ktorý bol privedený Spoločnosťou k istej záhube, len aby zistila, že utiekol nechajúc za sebou rad záchytných bodov vo svojej brázde.



Cassiu pátranie vedie k otázke koľko toho bude musieť zaplatiť pre to čo jej je drahé, i napriek tomu, že za hranicami nachádza záblesky iného života. Ale ako sa Cassia blíži k odhodlaniu a istote o svojej budúcnosti s Kyom, pozvaniu k povstaniu, nečakanej zrade a prekvapivej návšteve Xandera – ktorý môže mať kľúč k povstaniu i k jej srdcu – mení hru opäť. Nič nie je také, ako sa očakávalo na okraji spoločnosti, kde sa cesty krížia a krížia viac, ako predtým.  



***

 Prvý diel - Matched - ma ohromil. Netvrdím, že to bolo až také dokonalé, ale príbeh i hrdinovia ma dostali do kolien. Pokračovanie Crossed sľubuje viac akcie ako prvá časť tejto série a som zvedavá, ako to celé autorka spracovala. Už teraz sa klepem od nervozity a nedočkavosti... 1. november je stále ďaleko, ale deň čo deň bližšie. Pevne verím, že to všetko zvládnem a dočkám sa :) Bude to však veľmi ťažké! :)

3 komentáre:

  1. Počas čítania sa mi Matched nepáčilo no postupom času sa mi to rozležalo v hlave a zmenila som názor, takže sa teším na pokračovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. This is one of the ones I'm waiting for too! I LOVED Matched, by Ally Condie and the covers for both are so beautiful. :) I am your newest follower and I love meeting people from around the world! Thank goodness for translators! Please stop by my blog to follow me too. Thanks.

    -Sandra from http://sandrathenookworm.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě se strašně líbí ta obálka:D Akorát jsme ještě nečetla 1. díl, takže na druhý si ještě počkám:D

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)