štvrtok, apríla 28, 2011

Fall in love... #9


V poradí môj deviaty príspevok v štvrtkovom meme Fall in love..., ktoré usporadúvam ja :)
Autor: Ally Condie
Kniha: Matched
Zamilovaný pár: Cassia ♥ Ky
Typ lásky: Zakázaná.
Prečo som si vybrala tento pár: Ide o zakázanú lásku, ktorá musí obstáť neskutočne veľa, aby prežila. A k tomu všetkému, nemáte možnosť stáť zoči voči osudovej láske. Vidíte jej postupný vývin, máte možnosť sledovať ako sa do seba tento pár zahľadel. Je to ozaj nádherný príbeh lásky, ktorému držím silno palce!
Môj názor, moje pocity: Bola som zmätená. Z počiatku. Pravdepodobne na konci série skončia spolu, ale stále tu visí otázka: čo ak nie? Čo ak sa Cassia rozhodne predsa len pre Xandera? Čo ak položí svoj život na ortieľ lásky a života. Ktovie, ako to dopadne. Moje pocity po dočítaní boli nasledovné: WoW! To je asi taký celkový dojem z tohto páru :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)