utorok, apríla 05, 2011

Teaser Tuesday #1

Toto meme organizuje Should Be Reading :)

○ Vezmi knihu, ktorú momentálne čítaš.
○ Otvor na hociktorej strane.
○ Odpíš 2 'teaser' vety odniekiaľ zo strany.
○ Vyhýbaj sa spoilerom!
○ Nezabudni pridať meno autora a názov knihy, aby si zúčastnení mohli knihu pridať do svojej záložky to-read (budem čítať).

Autor: Amanda Quick
Kniha: Waint Until Midnight
Slovenský názov: Polnoc má svoju moc
Teaser vety:

"Hm." Rozpačito sa pozrela na pristavený koč.
Jasnejšie mu azda ani nemohla dať najavo, že mu nedôveruje.

1 komentár:

  1. autor: Wm. Paul Young
    kniha: Chatrč
    Teaser vety:
    " A povedzme, že viem, že bude potrebných štyridsaťsedem situácií a udalostí, kým ma naozaj začuješ-teda kým ma začuješ dosť jasne na to, aby si so mnou súhlasil a zmenil sa. Takže keď ma nevypočuješ po prvý raz, nie som znechutená, ani sklamaná, som nadšená."

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)