pondelok, apríla 18, 2011

A Stormy len kecá, kecá a kecá a ani neviem o čom


Ak mám byť úprimná, tento mesiac som tak trošku mimo. Mám prečítané dve knihy. DVE! Som z toho frustrovaná, ale to na tom nie je najhoršie. Ja vlastne ani nemám chuť čítať, som zo všetkého znechutená a jediné čo sa mi chce, je činnosť na 4 písmená, ktorá sa vykonáva zväčša v noci. Áno, trafili ste do čierneho! SPAŤ!

Niežeby moje nadšenie pre knihy pominulo, to určite nie. Občas však mám nečítavé obdobia, ktoré sú priam utrpením. Nedokážem sa totiž sústrediť na písmenká. S článkami to je tiež biedne. S príbehmi, ktoré píšem, detto. Ledva som zo seba vytisla štruktúrovaný životopis na slovenčinu. A verte mi, veľa som toho vážne nepísala, vzhľadom na môj vek a skúsenosti. Pokiaľ ide o vlastnosti, tápala som viac, ako je možné. Pri záujmoch ešte viac. Tak takýto je prehľad o mne samej. Ani neviem, čo mám rada, aká som a čomu sa venujem. Prvé, čo som tam napísala bola akurát literatúra. Nič viac, nič menej. Nakoniec som predsa len popri surfovaní na internete našla niečo, čo sa na mňa celkom hodilo (viem, je na hlavu hľadať vlastnosti na nete, ale jednoducho som bola v koncoch…).
 
Ale dosť môjho večného sťažovania sa! Seba ľútosti (zistila som, že som melancholik… krásna zmena zo sangvinika, to tie knihy…)!

Pokiaľ ide o školu, stojí. Moje známky sú znesiteľné. Viac ako znesiteľné = lepšie ako v prvom polroku. A to sa mi často nestáva. Môj celkový priemer je úctyhodných 1,5 a hovorte si čo chcete, pre mňa to je krásny priemer. Ono – fyzika a chémia mi nejde, čo znamená jasnú trojku. A potom dvojka z francúzštiny a pravdepodobne z telesnej (áno, som drevo!). Polročný bol o niečo horší – 1,8. No hovorte mi, že na tom nie som lepšie! Môj priemer vás však určite nezaujíma, mňa však udivuje, že som sa vlastne zlepšila o tri stupne. Keby že nie som taká lenivá a sadnem si občas i k chémii, možno by i tá bola za dva. Pri fyzike o tom čím ďalej, tým viac pochybujem.

Pokiaľ ide o moju seminárku z dejepisu o Arpádovoch, ktorý vládli v Uhorskom kráľovstve… tápam. Mám až jednu knihu, ktorá je bez tak moja, z ktorej by som mohla čerpať. Ale tak, nejako sa cez to prehryziem. Koniec koncov: ako vždy! Simony sú priebojné, panny detto – čo viac si človek ako ja môže priať? Hm… lepšiu postavu, svetlejšie vlasy, nefľakaté oči… ehm, ale to už je od témy.

Na záver už len toľko, že pevne verím, že sa čoskoro dám do pohody. Budem čítať, čítať a čítať a to mi verte, že je toho dosť. Na FaceBooku som písala, že mi brat priniesol z Anglicka štyri knihu a k tomu celému som si ja osobne objednala ešte tri. A to ani nehovorím o tých, čo stoja na poličke. No, toť môj malý svet.

Držte palce v škole i pri čítaní! Ja ich budem držať tiež – i pre vás =) Snáď sa tu čoskoro vidíme.

P.S.: Aby som nezabudla… Syki pripravuje menšie spoločné čítanie Hier o život. Určite sa zapojte! Bude fajn debatovať o tejto famóznej sérii s ostatnými. Nakoniec však ešte malé upozornenie: nič pre slabé povahy, ale klenot literatúry. To som vám teda pomohla, že? ;D

P.S. v P.S.: Ten nápis pri pere ignorujte... páčil sa mi obrázok, za nápis neručím. Nič proti škole nemám, len občas lezie na nervy ;D 

2 komentáre:

  1. to mi povídej.. moje peněženka je nyní tak lehoučká a hrozně prázdná :D.. já skkoro všechny prachy vždycky utratím jen za knihy, ale ony mi dělají neuvřitelnou radost a já toho nikdy nelituji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Momentálně jsem měla také období, kdy jsem nedokázala vzít knihu do ruky... a když ano, písmenka jsem nedokázala vnímat. Naštěstí mě to už teď na volno přešlo. Občas to na mě přijde a pak zase odejde. Tak trochu to dávám za vinu škole... natolik mě vyčerpá, že mám stejně jako ty na programu jen spánek, pokud mi v tom však nezabrání množství učení :) /ano, také válčím s fyzikou.../
    Průměr máš nádherný, tak klid. Přece nejsme šprti, abysme měli samé jedna :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)