piatok, apríla 15, 2011

Novinky od Fragmentu…

Fragment sa nechal stiahnuť ošiaľom elektronických kníh. Už koncom apríla budú mať v ponuke obľúbené bestsellery ako Upírske denníky, Mariotovi dediči, Odkaž Dračích jazdcov či prvé tri časti edície Percy Jackson i v tejto podobe. V máji sa do ponuky dostane i séria Podzemie či Tajomný gobelín. Každý mesiac k spomenutým knihám pribudne stále viac a viac titulov, ktoré toto vydavateľstvo vydalo.

19. marca 2011, čo je cca pred mesiacom, bola na festivale Anime Show pokrstená tretia knihy série Mariotovi dediči – Odhalenie od Marje Holecyovej. Knižku krstila sestra autorky – Diana Siváková. Knižka je venovaná živlu voda. Novinka už vlastne ani nie je novinkou, ale trošku som pozabudla na tlačovú správu v počítači. Knižku si môžete objednať priamo na stránkach vydavateľstvo – TU =).

Súčasťou programu bolo i predstavenie prvého dielu série Krásni a mŕtvi – JONAS. Moju recenziu nájdete TU. Kniha bola predstavená prekladateľkou, ktorá má na svedomí i Upírske denníky, Marínou Gálisovou. Práva ku knižnej sérii boli predané do 13 krajín, v ktorých si získala veľa fanúšikov. Vopred však upozorňujem, že knižka je venovaná skôr pre mladšie ročníky. A možno ešte Twilight fanúšikovia si nájdu svoje.

Nakoniec ešte pridávam novinku o poslednej časti série Odkaz Dračích jazdcov. Kniha bude niesť názov Inheritance. Obálka je zelenej farby, čo bolo asi i očakávané (môžte ju vidieť hore v rohu ako fotku samotného článku). V USA vychádza v novembri, u nás by mala vyjsť v prvom polroku roku 2012. Pravdepodobne 31. januára. Aké to bude? Ktovie. Nechajme sa prekvapiť. Ja som skončila pri prvej časti a nemám zatiaľ chuť púšťať sa do zvyšných.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)